Toon posts:

Jullie mening over mijn gemaakte app

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben een tijdje bezig geweest om 2 apps te maken en ze zijn eindelijk af.
Ze staan al op de playstore maar ik zou graag kritiek/ verbeterpunten willen horen zodat ik in mijn volgende update hiermee wat kan doen.
Ik weet al dat mijn uiterlijk van mijn game niet zo goed is ik heb alle afbeeldingen namelijk zelf moeten maken en ben daar geen ster in.. Dit word nog beter aangezien ik hier iemand voor ga vragen het te maken.
Hier de links naar mijn apps/Games
*Spam, weg*

Positieve reacties wat juist goed eraan is zijn ook welkom!

Alvast bedankt! :)

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 19-06-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waarom zijn het 2 verschillende apps met dezelfde naam? Het lijkt nu net alsof de eerste app een oude versie is omdat de 2e app "2" heet....

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt is ook zo de 1ste heeft ook minder ''features'' dan de 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:14:
Klopt is ook zo de 1ste heeft ook minder ''features'' dan de 2de.
Waarom dan alle 2 online zetten? Gooi die eerste uit de play store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Game lijkt me best verslavend. Wel zou ik een grafisch ontwerper in de arm nemen. Filmpje en looks game zelf komen niet echt goed over.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De 1ste was al af toen ik aan de 2de begon en een developers account had(dit is om up te loaden op de playstore) Dus waarom deze dan ook niet op de playstore zetten?
En dankje albine71 voor je reactie ik ga zeker wat aan het uiterlijk doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:31:
De 1ste was al af toen ik aan de 2de begon en een developers account had(dit is om up te loaden op de playstore) Dus waarom deze dan ook niet op de playstore zetten?
En dankje albine71 voor je reactie ik ga zeker wat aan het uiterlijk doen!
Omdat je nu misschien 2 apps moet onderhouden die eigenlijk gelijk zijn..... je had gewoon versie 2.0 als update voor versie 1 uit moeten brengen... niet los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De 1ste is al compleet getest heeft geen bugs genoeg levels en op zich ga ik daar ook niks maar aan veranderen ik ben ook van plan om alleen nog maar wat met 2 te gaan doen. Misschien ga ik bij 1 nog een paar levels updates doen.
En als er op een enkele telefoon bugs worden gevonden update ik hem. Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn. Heel veel appmakers laten hun vorige versies erop staan.
In iedergeval bedankt voor je reactie maar ik heb zelf een fijner gevoel erbij als ik ze er beide op hou. :)
En waarom het geen update kon zijn is omdat 2 anders is opgebouwd de objecten zijn kleiner waardoor er meer op het speelveld paste.
Bij 1 was de speelveld grote een probleem omdat ik weinig variatie meer kon maken in de levels. En de extra features pas op een hoog level kon komen omdat de vorige al af waren het dat moeilijk te veranderen is dus je beter een nieuwe app kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van hard game 2 de Textures veranderd laat maar horen wat jullie ervan vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Sorry, maar dit valt helaas toch onder spam, en dat is niet toegestaan, zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam

Daarnaast, als je zelf als laatste gereageerd hebt, pas dan bij voorkeur je reactie aan in plaats van een nieuw bericht te plaatsen. Deze gaat dus dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.