Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een werksysteem.
Normaal gesproken ben ik vooral bezig met het zoeken van een gamepc en ook het 1 en andere kunnen uitzoeken voor vrienden, maar nu zoek ik een andere soort PC en loop ik tegen wat problemen aan.
Bij voorkeur wil ik dus aangeven dat er TOTAAL GEEN GAMES opgespeeld gaan worden.
Het systeem moet minimaal 3 jaar gebruikt kunnen worden.
Mijn maximale budget is 1300 inclusief BTW.
Met installatie kosten.
Op deze werksysteem zullen de volgende programma's draaien:
- Windev 17
een programmeer tool die profiteerd van een multi-thread functionaliteit, dus intel i7 is mijn voorkeur
- Photoshop
Voor professionele foto bewerken (sportfotografie en soms wordt er ook banners ontworpen
- SQL Server 2014
M.b.t. programmeer doeleinde
- Natuurlijk basis applicaties zoals MS Office.
Daarnaast zullen er twee full HD schermen aangesloten zijn, die natuurlijk gewoon vlekkeloos beeld moeten weergeven (vrijwel alle videokaarten doen dit wel)
Een tweaker is geen tweaker, voordat hij zelf al een kleine voor onderzoek heeft gedaan.
Hieronder een link naar de Azerty winkelmandje, met het 1 en andere al uitgezocht.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B673447%5D=1
Wij hebben hier al een Samsung SSD liggen van 1TB die we willen gebruiken als installatie voor windows en andere programma's, een HDD is dus voldoende ipv een SSD.
Hoe meer USB aansluiting, hoe beter en het zelfde geld voor SATA aansluitingen.
Alvast bedankt voor het adviseren.
Ik ben opzoek naar een werksysteem.
Normaal gesproken ben ik vooral bezig met het zoeken van een gamepc en ook het 1 en andere kunnen uitzoeken voor vrienden, maar nu zoek ik een andere soort PC en loop ik tegen wat problemen aan.
Bij voorkeur wil ik dus aangeven dat er TOTAAL GEEN GAMES opgespeeld gaan worden.
Het systeem moet minimaal 3 jaar gebruikt kunnen worden.
Mijn maximale budget is 1300 inclusief BTW.
Met installatie kosten.
Op deze werksysteem zullen de volgende programma's draaien:
- Windev 17
een programmeer tool die profiteerd van een multi-thread functionaliteit, dus intel i7 is mijn voorkeur
- Photoshop
Voor professionele foto bewerken (sportfotografie en soms wordt er ook banners ontworpen
- SQL Server 2014
M.b.t. programmeer doeleinde
- Natuurlijk basis applicaties zoals MS Office.
Daarnaast zullen er twee full HD schermen aangesloten zijn, die natuurlijk gewoon vlekkeloos beeld moeten weergeven (vrijwel alle videokaarten doen dit wel)
Een tweaker is geen tweaker, voordat hij zelf al een kleine voor onderzoek heeft gedaan.
Hieronder een link naar de Azerty winkelmandje, met het 1 en andere al uitgezocht.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B673447%5D=1
Wij hebben hier al een Samsung SSD liggen van 1TB die we willen gebruiken als installatie voor windows en andere programma's, een HDD is dus voldoende ipv een SSD.
Hoe meer USB aansluiting, hoe beter en het zelfde geld voor SATA aansluitingen.
Alvast bedankt voor het adviseren.
Angelo NL / Global Cargo VTC