Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met een moeilijke keuze, welke telefoon moet ik nou nemen?
De s4 mini of s3, Ik heb van allebei de telefoons gekeken wat voor specificaties ze hebben, volgens mij maakt het niet heel veel uit.
Ik ben dus benieuwd wat jullie vinden/ervan zeggen.

graag hoor ik van jullie,

Vriendelijke groet

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:08

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Waarom zou je een ouder type nemen als het nieuwere type er ook is en de prijs u niet veel boeit?

De Nederbelg !

• tweakerolivier
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:41
Ik zou voor de s4 (mini) gaan omdat daar toch weer nieuwere tecniek in zit. Ook met het oog op updaten in de toekomst is dat een betere keuze vermoedelijk. Ik zou ook eens een tweedehands toestel zoeken. Ik heb er altijd goede ervaringen mee. Meer bang voor bucks! Succes!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

13art

Moderator Mobile
-> MAA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
de s4 mini heeft net wat meer geheugen, daar zou ik wel blij van worden. de foto's zijn ook goed als schijnt die van de s3 nipt beter te zijn. s4 mini is door het geheugen net iets toekomst vaster. ook het scherm is mooi. prijs technisch een leuk apparaat.

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Ik heb een aantal weken geleden de S3 gehaald en binnen een week werd het toestel al traag, animaties liepen niet soepel en het duurde best lang voor het toestel reageerde op een aanraking. Voor games is de S3 beter, vanwege zijn Mali 400 GPU maar voor de rest zou ik de S4 mini aanraden.

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 12:05
Ik zou voor de S3 gaan, beter scherm (720P i.p.v. QHD), betere CPU + GPU en grotere batterij.
Het enige voordeel van de S4 mini is dat je wellicht meer updates krijgt, maar sinds Android 4.1 maakt het niet veel meer uit en zijn de verbeteringen minimaal.

Samengevat bied een S3 meer mogelijkheden voor dezelfde prijs :)

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
ro-bbo schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:49:
Ik zou voor de S3 gaan, beter scherm (720P i.p.v. QHD), betere CPU + GPU en grotere batterij.
Het enige voordeel van de S4 mini is dat je wellicht meer updates krijgt, maar sinds Android 4.1 maakt het niet veel meer uit en zijn de verbeteringen minimaal.

Samengevat bied een S3 meer mogelijkheden voor dezelfde prijs :)
S3 biedt op papier inderdaad betere specificaties maar in de praktijk valt het écht behoorlijk tegen. Vond serieus de Moto G van Motorola beter en sneller aanvoelen.

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 12:05
komt doordat Touchwizz gewoon meer vraagt dan de skin van Motorola, bijna elke Android telefoon met dezelfde specificaties doen het beter dan Samsung.
Pagina: 1