Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] openen scorekaart bij instabiel internet gaat goed mis

Pagina: 1
Acties:

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Zoals de titel aangeeft.
Als je op een zeer trage instabiele internetconnectie zit (bvb Belgacom Fon, of Telenet Homespot) geeft het openen van de scorekaart van een reactie grondige problemen.
Ik vermoed dat dit is omdat de AJAX pas de scores gaat ophalen eens je die scorekaart laat tonen.

als dan het internet net weggevallen is, of even niet wil meewerken, reageert de volledige pagina simpelweg niet voor enkele seconden totdat die scorekaart geladen en geopend is. (of als het helemaal niet wil laden, krijg ik een "deze pagina reageert niet"-melding en moet ik de tab geforceerd afsluiten)

Dit is getest met Chrome en Safari.
in Chrome kan er tijdens het laden van de scorekaart zelfs niet gescrolld worden door de rest van de pagina, in beide browsers krijg ik dan het 'klikhandje' maar kan dan nergens meer op klikken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sommige browsers locken inderdaad (imo onnodig) de GUI bij synchrone ajax requests. We moeten dat nog eens omzetten naar asynchroon. Ik zal er eens een ticket voor maken.

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 18-06-2014 22:56 ]

Intentionally left blank