Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afspelen traag na Flash update*

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de nieuwe update van adobe flash player (14) kan ik filmpjes op internet alleen nog met lage resolutie bekijken (144p). Zodra ik een hoge resolutie aanvink hapert het beeld constant. Ik heb flash al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. Filmpjes op sites waar je geen resoluties kunt aanvinken blijven gewoon haperen. Iemand een idee? Bedankt!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:54

D4NG3R

kiwi

:)

En wat zegt google hiervan? Wat gebeurt er bij andere browsers? Wat heeft dit met Windows te maken?

Vragen vragen vragen..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Flash player is client software, ik verplaats het topic dan ook even naar:

Client Software Algemeen

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
@ D4NG3R: Ik had eerlijk gezegd gehoopt op een antwoord, ipv op 'vragen'.
Om je toch een bevredigend antwoord te geven: Ik had deze vraag niet gesteld, als ik mijn huiswerk niet had gedaan, zoals google informeren, andere browsers testen, etc.

@ Question Mark: Bedankt!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:46:
@ D4NG3R: Ik had eerlijk gezegd gehoopt op een antwoord, ipv op 'vragen'.
Om je toch een bevredigend antwoord te geven: Ik had deze vraag niet gesteld, als ik mijn huiswerk niet had gedaan, zoals google informeren, andere browsers testen, etc.
Tja, maar dan zeg ik nu: flash de-installeren en dan ga jij zeggen: "heb ik al gedaan" en dan komt iemand anders met een andere suggestie en weer zeg jij: "heb ik al gedaan", etc, etc.

Daar houden tweakerts niet zo van en als je de FAQ had gelezen voordat je je topic postte, had je dat ook geweten. Dus vat nou FF samen wat je zoal geprobeerd hebt en waarom dat niet werkte

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als je met de gegevens in de TS een antwoord verwacht zul je contact op moeten nemen met Adobe zelf. Ook zij zullen je gaan vragen welke browser je gebruikt en wanneer het probleem optreed 8)7 .

*knip* Bekend met de policy over het reageren in 'slechte' topics? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Lustucru op 20-06-2014 00:57 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:46

Umbrah

The Incredible MapMan

1. Welke browser/OS combo? Tot antwoord ga ik uit van IE5 op Windows 98.
2. Welke website? Tot antwoord ga ik uit van Redtube?
3. Wat voor PC heb je? Tot antwoord ga ik uit van een P3 500MHz met 32MB RAM en S3 Trio64 kaart.
4. Gebruikt flash in je instellingen wel hardware accelleratie?
5. Wat voor bandbreedte heb je? Wifi, dialup, of ethernet? Wifi betrouwbaar?
6. Wat voor tests heb je dan gedaan? Je zegt dat je er een lading hebt gedaan...
7. Geven HTML5 vids dezelfde problemen? Had daar juist méér problemen mee op sommige sites met een undervolt-buildje dan Flash.

Heb dit zelf wel eens gehad met een adblocker die de boel vertraagde (easylist) op IE11 op een 800MHz undervolt-beestje met Intel IGP, adblock uit en alles soepel 720p.

Verwijderd

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:59:
[...]

Tja, maar dan zeg ik nu: flash de-installeren en dan ga jij zeggen: "heb ik al gedaan"
*knip* Niet zo bijdehand

[ Voor 14% gewijzigd door Lustucru op 20-06-2014 00:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:04:

Het is een forum, geen helpdesk.
*knip* Offtopic

[ Voor 32% gewijzigd door Lustucru op 20-06-2014 00:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe dan ook, het doet zich voor met elke browser. Ik heb flash nu definitief eraf gegooid, en gebruik nu chrome, die een ingebouwde, aangepaste flash heeft. Ik heb mijn pc naar een herstelpunt gebracht van toen het zich nog niet voordeed, ik heb restanten van mcafee verwijderd, en ja verder echt geen idee hoe het zou kunnen komen, pc is vrij nieuw en alles deed het tot nog toe prima, geen idee welke aanleiding het zou kunnen hebben, behalve dan dat het precies gebeurde na die flash update.

Verwijderd

Topicstarter
Umbrah schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:11:

Heb dit zelf wel eens gehad met een adblocker die de boel vertraagde (easylist) op IE11 op een 800MHz undervolt-beestje met Intel IGP, adblock uit en alles soepel 720p.
Ok, dat is wel iets om even naar uit te kijken, misschien heb ik ook aggressieve adblockers.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op Got. Wil ik je wel vragen toch even de faq en het algemeen beleid te lezen zodat je ongeveer weet wat de gewoonte is voor je de hulp van anderen inroept. Dat betekent hier oa meer informatie in je startpost en vooral ook het gebruik van een de editknop.

Het voorkomt irritatie en vergroot de kans op een zinvolle discussie.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor de aanwijzingen. Toch opvallend dat er zo fanatiek wordt afgerekend obv een lijst met punten die niet exact is nagevolgd zoals in de kleine lettertjes is geadviseerd, terwijl de zelfingenomen, pedante toon van bepaalde reacties blijkbaar geen issue is. Een duidelijke boodschap.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:49:
Ok, bedankt voor de aanwijzingen. Toch opvallend dat er zo fanatiek wordt afgerekend obv een lijst met punten die niet exact is nagevolgd zoals in de kleine lettertjes is geadviseerd, terwijl de zelfingenomen, pedante toon van bepaalde reacties blijkbaar geen issue is. Een duidelijke boodschap.
Vanaf de andere kant gezien geeft jouw TS het gevoel alsof je aanklopt bij een helpdesk en het vervolgens belachelijk vind dat dit niet het geval blijft te zijn - nee je hoeft echt niet exact de kleine lettertjes te volgen, maar enige inzet vanuit jouw kant is wel zo prettig.

Welke versie van flash heb je geinstalleerd? De reguliere of flash for other browsers?

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 20-06-2014 16:53 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:49:
[...] Toch opvallend dat er zo fanatiek wordt afgerekend obv een lijst met punten die niet exact is nagevolgd zoals in de kleine lettertjes is geadviseerd, terwijl de zelfingenomen, pedante toon van bepaalde reacties blijkbaar geen issue is. Een duidelijke boodschap.
Blijkbaar is de boodschap toch niet helemaal overgekomen. We helpen iedereen graag, maar het houdt op als je liever mensen tegen de schenen schopt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.