Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 06:18
goedenavond tweakers, ik heb graag een vraag die ik aan jullie wil stellen.

ik ben niet zo bekend in de appwereld voor de smartphone, en ik heb zelf proberen te zoeken, maar het wilt niet echt lukken.

ik wil graag met een groepje familie en vrienden willen chatten via een applicatie op de smartphone, nu weet ik wel dat er veel van dit soort apps er zijn, maar ik heb wel een aantal voorkeuren die ik voor de app heb

een aantal van mijn contacten wil geen app installeren waarmee iedereen kan zien dat ze het gebruiken. dus het moet een app zijn waarmee je met invites anderen toevoegd aan je contactlijst, zoals bijvoorbeeld hoe het met de oude berichtenprogramma's van vroeger ging zoals MSN (aaah, goede oude tijd 8)7 )

een aantal willen ook graag dat de app gratis is, ze willen er niet voor hoeven te betalen. natuurlijk willen hen ook dat er zo min mogelijk reclame in de app voorkomt.

en dan zijn er nog een aantal die een app willen die notificaties geeft als er iemand een bericht stuurd, en mischien zelfs de mogelijkheid dat je via de app en GPS kan zien waar die persoon op dat moment was toen ze het berichtje stuurde.

ja, ik weet het, best wel een lang verlanglijstje, daarom had ik er ook wat moeite mee om zo'n soort app te kunnen vinden

is er mischien iemand die zo'n soort app kent, of ben ik nog gewoon echt een leek als het op dit aankomt?
alvast bedankt voor jullie hulp :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36
Eerste welke in me op komt is Facebook chat. Heeft gps locatie bij berichten (mits je daar aanzet). Kunt mensen blokkeren op de chat, of alleen voor bepaalde mensen online zijn. En je moet mensen inviten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
IMessage op iOS ;)

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Twitter DM's?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 13:06

NSG

Je weet niks!

BBM (Blackberry messenger)?

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 06:18
we gebruiken eigenlijk allemaal wel een adroid telefoon, dus een iOS app is een beetje een probleem :P
Timocos schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:51:
Eerste welke in me op komt is Facebook chat. Heeft gps locatie bij berichten (mits je daar aanzet). Kunt mensen blokkeren op de chat, of alleen voor bepaalde mensen online zijn. En je moet mensen inviten.
ik neem aan dat je een Facebook/Twitter account nodig zult hebben om de app te kunnen gebruiken?
probleem is, sommige willen liever geen social media accounts aanmaken, wat dan een probleem kan zijn als je een account ervoor nodig hebt

ik snap dat het allemaal wel een beetje vaag klinkt, maar sommige van ons willen liever geen social media accounts aanmaken, omdat ze liever niet constant contact willen hebben met iedereen op het internet, maar gewoon met een paar mensen
hmm, BBM lijkt wel ongeveer naar wat wij zoeken. ik zal ernaar kijken

alvast bedankt aan allen voor de hulp :)
Pagina: 1