Goeiedag!
Ik ben van plan om mijn pc te upgraden.
Ik heb zelf dit lijstje gemaakt:
De kast heb ik al en de SSD heb ik ook al thuis liggen.
Nu heb ik zelf niet heel veel verstand van en ik laat het ook inbouwen.
De enige 2 dingen waar ik over twijfel zijn de grafische kaart en de voeding.
Is deze nog goed voor next-gen? Of moet ik toch echt naar iets duurders/ander merk?
De games die ik sowieso wil gaan spelen zijn bf4 en toch wel de next-gen games die binnenkort uitkomen.
Voor de voeding: Ik heb gehoord dat als je een voeding koopt moet kijken welke pins je nodig hebt (voor grafische kaart) Nu ik niet zeker ben van grafische kaart weet ik dus ook niet welke voeding ik het beste kan kopen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het selecteren van de beste onderdelen!
Kan ie
Ik ben van plan om mijn pc te upgraden.
Ik heb zelf dit lijstje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 188,80 | € 188,80 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | € 140,45 | € 140,45 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | MS-Tech CA-0280 Longhorn | € 42,86 | € 42,86 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,04 | € 58,04 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 55,- | € 55,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 655,05 | |
De kast heb ik al en de SSD heb ik ook al thuis liggen.
Nu heb ik zelf niet heel veel verstand van en ik laat het ook inbouwen.
De enige 2 dingen waar ik over twijfel zijn de grafische kaart en de voeding.
Is deze nog goed voor next-gen? Of moet ik toch echt naar iets duurders/ander merk?
De games die ik sowieso wil gaan spelen zijn bf4 en toch wel de next-gen games die binnenkort uitkomen.
Voor de voeding: Ik heb gehoord dat als je een voeding koopt moet kijken welke pins je nodig hebt (voor grafische kaart) Nu ik niet zeker ben van grafische kaart weet ik dus ook niet welke voeding ik het beste kan kopen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het selecteren van de beste onderdelen!
Kan ie
Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro