Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Harde schijven worden niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• lolkejan
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Hallo,

Ik heb een Netgear RN10400 gekocht. Hierin heb ik 2 harde schijven ingedaan die ik eerst als externe harde schijf had. Nu kan ik echter geen bestanden benaderen. Wat doe ik verkeerd?

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:47
Wat heb je allemaal gedaan? Heb je de ReadyNas OS al geïnstalleerd? Nas zijn meestal niet plug en play.
Lees in de ReadyNas OS handleiding dat "If you are using previously formatted disks that contain data, you
must reformat the disks before you can use them with your ReadyNAS system".

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een NAS gaat wel iets verder dan alleen de schijven plaatsen en het apparaat aanzetten. Zoals ik het nu lees is dit het enige wat je gedaan hebt. Pak de handleiding er eens bij om te zien wat je moet doen.

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:17
Extra puntje van aandacht (maar misschien al te laat), alle data die al aanwezig is op die disken ben je kwijt als je die disken in gebruikt neemt in je NAS.

• lolkejan
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Ok nouja dan kan ie de eerste paar dagen mooi aan staan te downloaden haha. Bedankt voor de info

[ Voor 46% gewijzigd door lolkejan op 19-06-2014 09:42 ]

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 18:12
Een vraag over NAS harde schijven past beter in Opslagtechnologie of Overige Hardware.
Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je beter daar je vraag stellen.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.