Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games zoals battlefield, arma 3 en world of warcraft kunnen spelen. Daarnaast wil ik video's kunnen bewerken en photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Behuizing: Cooler Master Centurion 5 CAC-T05
Voeding: Recom Voeding Power Engine 600 plus: 600W
Asus Videokaart PCI-e Radeon HD6870 DirectCU 1GB (Deze word over een maand of 3 pas vervangen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord ASRock 990FX Extreme3
- Interngeheugen G.Skill Ripjaws F3-14900CL9D-8GBXL
- CPU AMD FX-8320
- SSD Crucial MX100 256GB
- Een koeler voor de nieuwe CPU. Ik las op bepaalde reviews dat deze meegeleverde koeler veel lawaai maakt en niet goed koelt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wat ik zoal heb gelezen is Intel vaak beter maar voor prijs/kwaliteit je beter een AMD kan gaan met een budget als deze. Dus zou ik het liefst voor AMD gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef de nieuwste games niet op ultra te draaien, maar op medium/high zou prima zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven.
Ik wil graag games zoals battlefield, arma 3 en world of warcraft kunnen spelen. Daarnaast wil ik video's kunnen bewerken en photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Behuizing: Cooler Master Centurion 5 CAC-T05
Voeding: Recom Voeding Power Engine 600 plus: 600W
Asus Videokaart PCI-e Radeon HD6870 DirectCU 1GB (Deze word over een maand of 3 pas vervangen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord ASRock 990FX Extreme3
- Interngeheugen G.Skill Ripjaws F3-14900CL9D-8GBXL
- CPU AMD FX-8320
- SSD Crucial MX100 256GB
- Een koeler voor de nieuwe CPU. Ik las op bepaalde reviews dat deze meegeleverde koeler veel lawaai maakt en niet goed koelt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wat ik zoal heb gelezen is Intel vaak beter maar voor prijs/kwaliteit je beter een AMD kan gaan met een budget als deze. Dus zou ik het liefst voor AMD gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef de nieuwste games niet op ultra te draaien, maar op medium/high zou prima zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven.