Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:13
Daar onze bedrijfswebsite, *snip* niet relevant, naar onze mening veel te traag is, willen we graag overstappen naar een andere hostingpartner.

Ik snap dat het wisselen van een hostingpartner weinig nu heeft als de structuur van de site niet goed is of dat wanneer je grote afbeeldingen plaatst. Nu zou dit allemaal goed moeten staan. Dus de volgende stap is naar mijn mening overstappen naar een andere hosting partner.

We zitten nu op een shared hosting. Nu zijn er tal van pakketten op de markt.
Voor een site met ongeveer 10.000 bezoekers per maand en ongeveer 400 producten, lijkt het me wat overkill om een dedicated server te nemen.
Op het oog treken de onderstaande pakketten mij wel. Hebben jullie nog andere goede ervaringen of tips:

Byte
Magento VPS

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 18-06-2014 14:12 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 22:59
*snip* werving is hier niet toegestaan. Als je wil adverteren op T.net kijk dan even op http://computable-tweakers.nl/

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 18-06-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:52

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik heb goede ervaringen met HostingXS en hun MageBoost pakket voor Magento.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
IMS >> IH

Verder is je website niet relevant (spam) en is 't werven van nieuwe klanten (yoshmite) hier ook niet de bedoeling ;)

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 18-06-2014 14:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Excuus, had hem idd verkeerd geplaats. Dank voor de verwijzing en verwijderen van de site.
@DexterDee, dank voor de tip.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:44

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Je noemt geen budget en ook niet of zelf beheren wel of geen optie is. Maar voor de prijzen uit je links (+/- € 100,-) kun je natuurlijk met gemak ook een dedicated huren.

Meer vrijheid en performance, maar Magento zul je uiteraard dan wel helemaal zelf moeten regelen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Budget ligt zo rond de 100 a 200 en dan wil ik idd niet zelf het beheer doen. Daar ligt niet mijn expertise en dan maak ik liever gebruik van de kennis van de bedrijven zelf.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

als je een managed SSD-VPS afneemt met vast IP-adres voor het domein (liefst met een trusted SSL-certificaat voor de checkout en admin-gedeelte + hergebruiken voor email) dan ben je er al. Hoeft echt geen 100/mnd te kosten. De helft zou ik al veel vinden...
denk ook even na over failover en auto backup/restore.

[ Voor 17% gewijzigd door JJ Le Funk op 18-06-2014 14:52 ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb goede ervaring met http://www.emico.nl/diensten/hosting. Zijn iets goedkoper dan Byte en persoonlijke service. In het portfolio zie je paar referenties van door Emico gehoste sites http://www.emico.nl/portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Iedereen dank voor alle suggesties qua providers.
ZIjn er nog meer zaken waar ik op moet letten. Ben nogal nieuw op dit gebied en wil niet naderhand op allerlei kosten worden gejaagd.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
MrJayMan schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:50:
als je een managed SSD-VPS afneemt met vast IP-adres voor het domein (liefst met een trusted SSL-certificaat voor de checkout en admin-gedeelte + hergebruiken voor email) dan ben je er al. Hoeft echt geen 100/mnd te kosten. De helft zou ik al veel vinden...
denk ook even na over failover en auto backup/restore.
Minder kan zeker, maar ik denk dat deze persoon wel een managed vps wil.

Maar er zijn daarnaast ook veel andere tricks toe te passen om websites sneller te maken (cdn, minder connecties, etc)
Pagina: 1