Alright, Dus ik vraag mij af of ik een 2e 270x kaart kan gebruiken in mijn PC....
Mijn doel is om op een paar spellen, onder andere World of Warcraft en next gen games een betere FPS te halen. Ik heb ongeveer 200 euro voor een tweede video kaart.
Ik denk dat ik alleen een video kaart nodig heb, maar andere onderdelen kunnen eventueel vervangen worden zolang het niet teduur is..
De lijst van onderdelen in mijn Desktop is op het moment:
Processor: AMD FX-8320 (lol ik faalde wel met mn vorige post -.-)
Moederboard: AsRock 970 Extreme 3
Video kaart: 270X Dual x 2gb OC (heb gecheckt het is echt een 270X)
En een corsair builder CX750 voor mn powersupply.
8GB Ram, Kingston, volgensmij doet dat er niet zo heel veel toe.
Ik maak me geen druk over de grootte van mijn case, het is namenlijk een Tower.
Ik heb ook een watercoooler bestelt die vanavond binnenkomt voor mijn CPU, denk niet dat dat veel uitmaakt maar ik zet het er toch maar bij, het is een Cooler Master 120M.
Kwa overclocken weet ik het nog niet. Ik doe het wel als de kaarten zonder overclock op een goede temperatuur lopen.
Als 2e videokaart zat ik te denken aan een 270x Toxxic. Die schijnt het beste tezijn in de 270x branche.
(De vorige post had ik ffies snel op mn werk in de pauze gemaakt, dus vandaar de vage onderdeel namen xD)
Mijn doel is om op een paar spellen, onder andere World of Warcraft en next gen games een betere FPS te halen. Ik heb ongeveer 200 euro voor een tweede video kaart.
Ik denk dat ik alleen een video kaart nodig heb, maar andere onderdelen kunnen eventueel vervangen worden zolang het niet teduur is..
De lijst van onderdelen in mijn Desktop is op het moment:
Processor: AMD FX-8320 (lol ik faalde wel met mn vorige post -.-)
Moederboard: AsRock 970 Extreme 3
Video kaart: 270X Dual x 2gb OC (heb gecheckt het is echt een 270X)
En een corsair builder CX750 voor mn powersupply.
8GB Ram, Kingston, volgensmij doet dat er niet zo heel veel toe.
Ik maak me geen druk over de grootte van mijn case, het is namenlijk een Tower.
Ik heb ook een watercoooler bestelt die vanavond binnenkomt voor mijn CPU, denk niet dat dat veel uitmaakt maar ik zet het er toch maar bij, het is een Cooler Master 120M.
Kwa overclocken weet ik het nog niet. Ik doe het wel als de kaarten zonder overclock op een goede temperatuur lopen.
Als 2e videokaart zat ik te denken aan een 270x Toxxic. Die schijnt het beste tezijn in de 270x branche.
(De vorige post had ik ffies snel op mn werk in de pauze gemaakt, dus vandaar de vage onderdeel namen xD)
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 15:08 ]