Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech USB-receiver type c-uak42

Pagina: 1
Acties:

• Bjornson84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 23:20
Beste mede-tweakers,

Ik ben eigenaar van een prettige toetsenbord- en muiscombinatie (Cordless Wave) van Logitech. Helaas is de USB-receiver overleden en wordt ook niet meer geleverd door Logitech 8)7. Gezien het toetsenbord en de muis nog in prima staat verkeren vind ik het zonde om een hele nieuwe set te moeten aanschaffen enkel en alleen omdat dat het kleine receivertje niet meer werkt.

Ik heb al een zoektocht gehouden (het onvolprezen Google) maar kom tot dusver alleen uit bij E-bay waar de betreffende USB-receiver te koop is voor 29,- dollar (drie keer de nieuwwaarde). Dat vind ik wat te ver gaan.

Heeft er iemand een tip waar deze is te verkijgen tegen een redelijk prijs?

Ok.. ik hou jullie niet langer in spanning, het gaat om dit exacte type/model:

P/N: 831842-0000
M/N: c-uak42

Ohja, de unifying receiver werkt jammer genoeg niet :| al geprobeerd.

Alvast heel erg bedankt (en voor het uberhaupt lezen van deze post).

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je Logitech al gevraagd of ze er nog een hebben liggen? Ik kan namelijk niet uit "wordt ook niet meer geleverd door Logitech" halen of je bedoelt dat winkels deze niet meer verkopen en/of dat Logitech ze zelf ook niet meer heeft liggen. ;)

En anders korting voor een nieuw setje lospeuteren O-)

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 18-06-2014 12:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bjornson84
Heb contact gehad met Logitech en zij kunnen de betreffende receiver niet meer leveren (uit het assortiment gehaald). De medewerker verwees mij door naar andere aanbieders/winkels (webshops e.d.) maar tot zover geen aanbieder kunnen vinden, althans voor een redelijke prijs (max 15,- ongv).

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23

bakvis

Tweakers.Nerd

Mijn Specs

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:59
1 seconde kijken op die pagina: "Sorry, this item is no longer available!"

Misschien een gevraagd advertentie op V&A? en anders ebay in de gaten houden. Of naar een toetsenbord/muis zoeken op ebay/V&A/marktplaats met dezelfde receiver?

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23

bakvis

Tweakers.Nerd

jerry-c schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:45:
1 seconde kijken op die pagina: "Sorry, this item is no longer available!"

Misschien een gevraagd advertentie op V&A? en anders ebay in de gaten houden. Of naar een toetsenbord/muis zoeken op ebay/V&A/marktplaats met dezelfde receiver?
a kak dat was op amazon ook al...

Mijn Specs

• Bjornson84
Had al een 'gevraagd advertentie' geplaatst hier op Tweakers. Zet nog wel een advertentie op Marktplaats en hou Ebay en marktplaats nog even in de gaten. Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1