Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie88
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 18:17
Er is ondertussen al 3 weken geleden een order geplaatst bij Highflow. Het bedrag is direct betaald en niet veel later van de rekening afgeschreven, de order staat echter nog steeds op processed en is niet verzonden tot op heden. Iedere poging tot contact met Highflow blijft tot op heden onbeantwoord... Het laatste mailtje is 5 dagen geleden de deur uit gegaan, maar het is nog steeds erg stil.

Het ging om een cadeautje voor mij wat gekocht is door iemand anders. Diegene heeft in eerste instantie getracht contact op te nemen, maar aangezien Highflow zweeg in alle talen heb ik er zelf 5 dagen geleden ook nog een achteraan gemaild, voor een status update.

Ik heb zelf vaker dingen gekocht bij Highflow en was altijd zeer tevreden, mails werden vaak zelfs nog diezelfde dag beantwoord dus ik vind het huidige gedrag van Highflow erg vreemd...

Zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben toevallig? Of hebben mensen toevallig meer inside info waarom er mogelijk niet gereageerd wordt?

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 20:41
Zie website, ze zijn tot 24 juni op vakantie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:19

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

was ook een mailtje in de rondte gegaan:

Geachte klant,

Wij zijn op vakantie!

Na extreem drukke, maar succesvolle jaren hebben onze medewerkers wel een paar weken ontspanning verdiend.
Daarom gaan wij met het HighFlow team vier weken op adem komen!

Helaas zullen wij tijdens onze vakantie geen bestellingen kunnen verwerken en is onze klantenservice gesloten.

Hierdoor zullen er:
Vanaf maandag 26 mei 2014 tot en met maandag 23 juni 2014 geen pakketten worden ontvangen/verzonden en is onze klantenservice gesloten.

Daarbij hebben we tijdens onze vakantie een ACTIE, geduld wordt beloond!!!

Voor uw geduld, geven wij gedurende vier weken:
GRATIS VERZENDING voor ALLE bestellingen vanaf €100,- wereldwijd* en een presentje!!!

Meer π•„π”Όπ•Œπ•‚, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie88
Ah vandaar, bedankt voor de snelle reacties, echter kan ik daar niet zo snel iets over terugvinden op de site (of in ieder geval niet prominent in beeld...) En een autoreply op de mail was wel zo netjes geweest. Ook op de facebook pagina kan ik er niets over vinden, vandaar mijn zorgen ;)

Maar dan weet ik dat ik dus nog even geduld moet hebben :)
Dank allen!

[ Voor 12% gewijzigd door Spekkie88 op 18-06-2014 11:51 ]

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:19

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

ah, het staat idd ook niet al te handig aangegeven op het forum ;)

linkje!

Meer π•„π”Όπ•Œπ•‚, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 20:26
Mwa, echt heel duidelijk is het niet maar op de frontpagina staat dat ze op vakantie zijn, incl datum :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie88
Mattie112 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:53:
Mwa, echt heel duidelijk is het niet maar op de frontpagina staat dat ze op vakantie zijn, incl datum :)
Ow daar bij winkelnieuws... Right daar ben ik dus echt al dagen overheen aan het turen... Maargoed... Zoals ik al zei was een autoreply op de mail wel zo netjes geweest, of iets prominenter op de website :)

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-09 16:39
Ze hadden beter dit van de homepage kunnen vervangen:
Vandaag voor 16:00 besteld en betaald, is morgen in huis!
(Geldig op werkdagen. Op vrijdag voor 13:30 besteld, betaald en met PostNL, is zaterdag in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58

Meelobee

Β―\_(ツ)_/Β―

Dit staat prominent op de homepage:

Afbeeldingslocatie: http://www.highflow.nl/images/Vakantie2014.jpg

Geeft wel iets aan, maar daardoor is niet duidelijk dat ze in die periode niets verzenden, dat zie je pas als je doorklikt op de afbeelding:

Geachte Klant,
Wij zijn op vakantie!
Helaas zullen wij tijdens onze vakantie geen bestellingen kunnen verwerken en is onze klantenservice gesloten.
Hierdoor zullen er:
Vanaf maandag 26 mei 2014 tot en met maandag 23 juni 2014 geen pakketten worden ontvangen/verzonden en is onze klantenservice gesloten.

Ben het wel met -hopsa- eens dat ze het regeltje boven het plaatje wel even hadden kunnen wijzigen, lijkt iets misleidend zo.

Note to self: Bestelling plaatsen!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Pagina: 1