Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

remote desktop valt weg of hapert.

Pagina: 1
Acties:

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04
hoi

ik heb een probleem met mijn remote desktop vanaf windows 8.1
ik heb hier eerder een post neergezet maar die was niet duidelijk genoeg. ben er nog steeds niet uit en heb dus vanalles gevonden maar nix leid tot een oplossing. dus hier nog een keer.

ok het probleem is als volgt.
ik heb onder een laptop met windows 8.1 (laatste update).
en boven staat een desktop pc ook met windows 8.1 (laatste update)
nu gebruik ik remote desktop om naar de pc boven te connecten. maar ik ondervind hier veel problemen mee.

1. na dat ik ben verbonden met mijn pc boven zie ik wel de desktop maar kan ik vaak nix doen . dat wil zeggen kan nergens op klikken . nix werkt dus. de ene keer is het na een minuut opgelost en kan ik ineens wel weer wat doen . en een andere keer duurt het nog langer of word het pas opgelost nadat ik remote desktop afgesloten heb en opnieuw heb opgestart en zelfs dan is het soms nog niet opgelost en duurt het nog een aantal minuten voor ik dus uberhaubt wat op me desktop kan doen .

2. tijdens een remote verbinging word de verbinding steeds verbroken en daarna weer hersteld. heel irritant.

het meest rare is dat ik soms een paar uur geen problemen heb en dan ineens continu. ook als ik nix kan doen en ik ga op de remote pc zelf kijken of die mss hangt , blijkt die gewoon vloeiend te

hmm

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11 12:42
Gebruik je toevallig wifi? Dit kan voor een lange latency zorgen waardoor je verbinding verbreekt etc.

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04
ja zoals ik zei heb ik idd wifi gebruikt in het begin, maar heb er naderhand maar een kabel bij gelegd die gebruik ik nu. dus hij is bekabeld vebonden met het netwerk en niet met wifi.

hmm