Zoals de titel zegt, Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn studie (Informatica) en gamen. Mijn Budget ligt rond de 700-800 euro (inclusief btw).
Budget
Mijn Budget ligt rond de 700-800 euro (inclusief btw)
Doel
Ik ben van plan om op deze laptop te gaan gamen en ik ga het gebruiken tijdens mijn studie.
Gewicht en afmetingen
Dit maakt mij niet zoveel uit, Een full HD scherm is wel een pluspunt.
Accuduur
Dit is redelijk belangrijk. Het is wel belangrijk dat ik de laptop minimaal 5-6 uur meegaat zonder het te moeten opladen.
Rekenkracht
Ik volg de studie Informatica, hierbij wordt er veel geprogrammeerd dus een snelle processor is belangrijk.
Videoprestaties
Een dedicated grafische kaart, Dit hoeft niet het beste grafische kaart te zijn. Als het maar de meeste spellen (op redelijke hoge kwaliteit) rond de 30-60 fps of hoger is.
Draadloze verbindingsmogelijkheden
Deze laptop moet wifi verbinding kunnen maken. Andere draadloze verbindingsmogelijkheden zoals bluetooth zijn niet een must.
Andere aansluitingen
Het gebruikelijke, USB 3 poorten, ethernet poort en 3.5mm jacks voor koptelefoon en mic .
Constructiekwaliteit / levensduur
Deze laptop moet een lange tijd meegaan en het moet goed en stevig zijn gebouwd.
Garantie en serviced.
Dit is erg belangrijk voor het geval iets gebeurt met deze laptop dat er garantie op is zodat ik niet een nieuwe hoef te kopen.
Nieuw of Tweedehands
Nieuw
Voorkeur voor bepaalde merken
ASUS
Een van mijn vrienden heeft deze laptop voorgesteld : http://azerty.nl/1-1238-6...0ln-ty018h-core-i7-4.html Als deze een goede optie is hoor ik het graag, of als er een betere optie is.
Als er nog vragen zijn naar specificaties hoor ik ze graag.
Bedankt voor jullie tijd.
Budget
Mijn Budget ligt rond de 700-800 euro (inclusief btw)
Doel
Ik ben van plan om op deze laptop te gaan gamen en ik ga het gebruiken tijdens mijn studie.
Gewicht en afmetingen
Dit maakt mij niet zoveel uit, Een full HD scherm is wel een pluspunt.
Accuduur
Dit is redelijk belangrijk. Het is wel belangrijk dat ik de laptop minimaal 5-6 uur meegaat zonder het te moeten opladen.
Rekenkracht
Ik volg de studie Informatica, hierbij wordt er veel geprogrammeerd dus een snelle processor is belangrijk.
Videoprestaties
Een dedicated grafische kaart, Dit hoeft niet het beste grafische kaart te zijn. Als het maar de meeste spellen (op redelijke hoge kwaliteit) rond de 30-60 fps of hoger is.
Draadloze verbindingsmogelijkheden
Deze laptop moet wifi verbinding kunnen maken. Andere draadloze verbindingsmogelijkheden zoals bluetooth zijn niet een must.
Andere aansluitingen
Het gebruikelijke, USB 3 poorten, ethernet poort en 3.5mm jacks voor koptelefoon en mic .
Constructiekwaliteit / levensduur
Deze laptop moet een lange tijd meegaan en het moet goed en stevig zijn gebouwd.
Garantie en serviced.
Dit is erg belangrijk voor het geval iets gebeurt met deze laptop dat er garantie op is zodat ik niet een nieuwe hoef te kopen.
Nieuw of Tweedehands
Nieuw
Voorkeur voor bepaalde merken
ASUS
Een van mijn vrienden heeft deze laptop voorgesteld : http://azerty.nl/1-1238-6...0ln-ty018h-core-i7-4.html Als deze een goede optie is hoor ik het graag, of als er een betere optie is.
Als er nog vragen zijn naar specificaties hoor ik ze graag.
Bedankt voor jullie tijd.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 00:48 ]