Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf nieuwe laptop - koopadvies - game/media laptop

Pagina: 1
Acties:

• jeroendeleeuw96
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10-2020
OFF.

[ Voor 100% gewijzigd door jeroendeleeuw96 op 13-07-2017 22:34 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Linkie is dood.

Maar, wat ik me afvraag, als dat ding toch 99% van de tijd op je kamer staat, waarom dan geen desktop? Je krijgt dan heel veel meer voor je geld.

People as things, that’s where it starts.

• jeroendeleeuw96
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10-2020
VasZaitsev schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:22:
Linkie is dood.

Maar, wat ik me afvraag, als dat ding toch 99% van de tijd op je kamer staat, waarom dan geen desktop? Je krijgt dan heel veel meer voor je geld.
Goedemorgen VasZaitsev,

Omdat ik hier al een desktop heb staan. Ik zou de laptop mee willen nemen naar vrienden etc.
Hier onderstaand alsnog de link:

http://www.computerland.n...orce-gt-740m/details.aspx

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Er zijn een aantal vergelijkbare topics op het moment, rond de €1000 met als zwaarste taak gamen.
Laptops die in mijn ogen geschikt zijn hiervoor zijn en in ieder geval het overwegen waard zijn:
Relatief dun en licht, maar wel goed met gamen: pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii
Erg goed scherm en maar 2 kg, waardoor deze fijner mee te nemen is. Wel een minder krachtige dual core cpu, dit heeft in de meeste games geen invloed.

Bijna beschikbaar, 15 inch en een stuk krachtiger: http://www.campusshop.nl/...0-70-00745nl/details.aspx
Op papier het beste wat je kan krijgen. Alleen nog even wachten hoe dit ding in praktijk zal zijn.
Minder krachtig dan de vorige, maar toch goede prijs/kwaliteit/prestatie verhouding: pricewatch: Asus N56JN-CN035H
Vertrouwd model dat al jaren lof krijgt. Nu met nieuwe hardware, die helaas wel minder krachtig is als van de Lenovo. Dat is gelukkig ook in de prijs terug te zien.
Qua 17" laptops in mijn ogen de beste koop die je kan doen: pricewatch: Asus N750JK-T4067H
Qua hardware doet deze slechts iets onder voor de lenovo, maar de prijs is netjes en andere geschikte 17" modellen zou ik niet weten.

Qua garantie heb ik geen idee hoe en wat. Die MSI die je zelf gevonden had zou ik niet doen. Die Asus n56jn van €835 die ik gevonden had is in mijn ogen al een stuk betere keus.

Dingen als geheugen en harde schijf zijn heel makkelijk zelf aan te passen en dienen in mijn ogen niet doorslaggevend te zijn in de keus voor een bepaald model laptop.

[ Voor 4% gewijzigd door Jornv op 18-06-2014 12:26 ]