Na drie jaar een LG 2x te hebben gebruikt ben ik weer toe aan een nieuwe telefoon. De LG werkt nog wel maar is niet echt heel betrouwbaar door de custom roms (lege schermen en het duurt lang voordat ik kan opnemen).
Nu ben ik gecharmeerd van het aanbod van Hollands Nieuwe 275 min/sms voor 11 euro per maand. En er dan nog een telefoon bijkopen. Of eventueel een ander abonenment van max 20 euro per maand inclusief kosten voor de telefoon.
HN bied de Sony Xperia Z, LG G2 mini en S3 mini aan. Voor 192 euro of minder. Ik ben op zoek naar een stabiele telefoon die weer een tijdje mee kan. Daarom is het misschien handig om een telefoon te kiezen die nog even updates ontvangt lijkt me.
Sony Xperia Z
+ quad core 1.4 GHz
+ 2 GB Ram
+ waterdicht
+ microsd
- Al even op de markt, update naar 4.4 maar hoeveel updates daarna
LG G2 mini
+ nieuw, android 4.4 nog even support?
+ microsd
+ quad core 1.2 GHz
- Maar 1 GB ram
S3 mini
+ goedkoper
- lang op de markt, geen updates meer?
- dual core
- 1 GB ram
De Sony heeft mijn voorkeur denk ik, aangezien het een flagship model was en hij 2 GB ram heeft. Maar ik ben een beetje bang dat 4.4 de laatste update is. Graag advies
http://tweakimg.net/g/s/wink.gif
Nu ben ik gecharmeerd van het aanbod van Hollands Nieuwe 275 min/sms voor 11 euro per maand. En er dan nog een telefoon bijkopen. Of eventueel een ander abonenment van max 20 euro per maand inclusief kosten voor de telefoon.
HN bied de Sony Xperia Z, LG G2 mini en S3 mini aan. Voor 192 euro of minder. Ik ben op zoek naar een stabiele telefoon die weer een tijdje mee kan. Daarom is het misschien handig om een telefoon te kiezen die nog even updates ontvangt lijkt me.
Sony Xperia Z
+ quad core 1.4 GHz
+ 2 GB Ram
+ waterdicht
+ microsd
- Al even op de markt, update naar 4.4 maar hoeveel updates daarna
LG G2 mini
+ nieuw, android 4.4 nog even support?
+ microsd
+ quad core 1.2 GHz
- Maar 1 GB ram
S3 mini
+ goedkoper
- lang op de markt, geen updates meer?
- dual core
- 1 GB ram
De Sony heeft mijn voorkeur denk ik, aangezien het een flagship model was en hij 2 GB ram heeft. Maar ik ben een beetje bang dat 4.4 de laatste update is. Graag advies
http://tweakimg.net/g/s/wink.gif