Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:41

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Na drie jaar een LG 2x te hebben gebruikt ben ik weer toe aan een nieuwe telefoon. De LG werkt nog wel maar is niet echt heel betrouwbaar door de custom roms (lege schermen en het duurt lang voordat ik kan opnemen).

Nu ben ik gecharmeerd van het aanbod van Hollands Nieuwe 275 min/sms voor 11 euro per maand. En er dan nog een telefoon bijkopen. Of eventueel een ander abonenment van max 20 euro per maand inclusief kosten voor de telefoon.

HN bied de Sony Xperia Z, LG G2 mini en S3 mini aan. Voor 192 euro of minder. Ik ben op zoek naar een stabiele telefoon die weer een tijdje mee kan. Daarom is het misschien handig om een telefoon te kiezen die nog even updates ontvangt lijkt me.

Sony Xperia Z
+ quad core 1.4 GHz
+ 2 GB Ram
+ waterdicht
+ microsd
- Al even op de markt, update naar 4.4 maar hoeveel updates daarna

LG G2 mini
+ nieuw, android 4.4 nog even support?
+ microsd
+ quad core 1.2 GHz
- Maar 1 GB ram

S3 mini
+ goedkoper
- lang op de markt, geen updates meer?
- dual core
- 1 GB ram

De Sony heeft mijn voorkeur denk ik, aangezien het een flagship model was en hij 2 GB ram heeft. Maar ik ben een beetje bang dat 4.4 de laatste update is. Graag advies
http://tweakimg.net/g/s/wink.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:28
Ga voor de Sony, zelfs al komen er geen updates meer, kun je er nog lang van genieten, een Android 4.1 apparaat doet het nu toch ook nog goed. En wil je alsnog custom rom gaan, is de hardware support ook in orde want Sony helpt de ontwikkeling ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:54

Sorbo

Uw hulp in huis!

De Sony, want de andere twee zijn inferieure budgettoestellen. De sony is een jaartje oud inderdaad, maar heeft net zo veel updatezekerheid als de G2 mini en 10x meer dan de S3 mini.

De mini toestellen zijn gewoon jammere pogingen om matige toestellen te verkopen via de goede naam die het topmodel heeft. Vrolijk overslaan, en gewoon voor een van de topmodellen gaan, ook al is ie een jaar oud.

De Z is een gruwelijk mooi toestel, die nog makkelijk mee kan met wat momenteel op de markt is, dus daar ga je zeker geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-02 10:57
Mr_gadget schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:44:
Na drie jaar een LG 2x te hebben gebruikt ben ik weer toe aan een nieuwe telefoon. De LG werkt nog wel maar is niet echt heel betrouwbaar door de custom roms (lege schermen en het duurt lang voordat ik kan opnemen).

Nu ben ik gecharmeerd van het aanbod van Hollands Nieuwe 275 min/sms voor 11 euro per maand. En er dan nog een telefoon bijkopen. Of eventueel een ander abonenment van max 20 euro per maand inclusief kosten voor de telefoon.

HN bied de Sony Xperia Z, LG G2 mini en S3 mini aan. Voor 192 euro of minder. Ik ben op zoek naar een stabiele telefoon die weer een tijdje mee kan. Daarom is het misschien handig om een telefoon te kiezen die nog even updates ontvangt lijkt me.

Sony Xperia Z
+ quad core 1.4 GHz
+ 2 GB Ram
+ waterdicht
+ microsd
- Al even op de markt, update naar 4.4 maar hoeveel updates daarna

LG G2 mini
+ nieuw, android 4.4 nog even support?
+ microsd
+ quad core 1.2 GHz
- Maar 1 GB ram

S3 mini
+ goedkoper
- lang op de markt, geen updates meer?
- dual core
- 1 GB ram

De Sony heeft mijn voorkeur denk ik, aangezien het een flagship model was en hij 2 GB ram heeft. Maar ik ben een beetje bang dat 4.4 de laatste update is. Graag advies
http://tweakimg.net/g/s/wink.gif
toon volledige bericht
Deze toestellen zijn moeilijk te vergelijken. Het zijn echt verschillende prijscategorieën. De Xperia Z is (of eigenlijk was) een absolute topper en kan nog steeds érg goed meekomen. De LG G2 mini is een beetje een mid-range device en de S3 mini zit daar nog een behoorlijk stuk onder.

De Xperia Z zou ik je aanraden, de S3 mini zou ik je afraden. LG G2 Mini is een aardige tussenweg maar de Xperia Z is een heel stuk meer smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 15:20
Mijn abo bij T-mobile is bijna ten einde en ook mijn ook was gevallen op dat abonnement van HN.
Kijk eens op de pagina van coolblue en studentmobiel, daar heb je mooie aanbiedingen.

Als je het abonnement neemt van 275 min/sms/mb + 500MB extra, betaal je 11 euro en kan je er bijv een Motorola Moto G bijkopen voor 93 euro! Je kan deze ook eventueel maandelijks bij het abo meebetalen.
Neem je de Galaxy S4 mini, betaal je 187 euro bij. En de S4 mini is toch wat recenter dan de S3 mini.

Daarbij is misschien de Moto X een mooie optie, al komt deze net iets boven je budget. Voor het toestel betaal je 236 euro bij, wat voor een 2-jarig abonnement neer komt op 10 euro in de maand. Ik denk dat het die euro zeker waar is.

[ Voor 19% gewijzigd door acoster op 18-06-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Sony, want die heeft 2gb ram en prima soc.
Als je nu kiest voor 1gb-ram en android, zit je over 1.5 jaar met dezelfde problemen als mensen die anderhalf jaar geleden dachten dat 512mb ram wel genoeg was.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Persoonlijk zou ik ook voor de Sony Xperia Z gaan. Mooi vormgegeven toestel en ook een goede camera. De camera van de Moto G is namelijk echt een heel stuk minder, dan de camera van de Sony Xperia Z. Daarnaast scoort de telefoon op vele vlakken anderhalf keer zo goed als bijvoorbeeld de Moto G en op grafische kracht bijna dubbel zo goed. Ten opzichte van de andere twee midrange toestellen is de Xperia Z helemaal een klasse apart.

Het enige nadeel van de Xperia Z is de helderheid van het scherm wanneer je vanaf de zijkanten naar het scherm wil kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Mindpower op 18-06-2014 14:47 . Reden: Link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
ik zelf heb de lg g2 mini

ik ben er heel tevreden over.

en hij heeft andriod 4.4

ik raad hem dan ook echt aan :) _/-\o_ 8)

sorry voor de late reactie maar dit is ook een tip voor anderen 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door jurriaan10 op 24-10-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Dan wil ik bij deze ook nog even een tip geven aan anderen.
NEEM DE XPERIA Z!!!!
Deze is gewoon veel beter dan die S3 Mini en G2 Mini bij elkaar.
Hij krijgt overigens ook een update naar Android 5.0 Lollipop: nieuws: HTC en Sony gaan recente telefoons naar Android Lollipop updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

oNo

Late reactie.

Ik heb een Xperia Z gehad.
"Spontaan" een barst in het scherm is geen uitzondering, google maar eens.

Nu een LG G2 mini nadat mijn vervanger van de Xperia Z, de Z1, niet waterdicht bleek te zijn. De camera van beide Xperia toestellen zijn erg goed, die mis ik zeker, maar de robuustheid is minder dan verwacht.
Pagina: 1