Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar laptop voor werk en dagelijks gebruik

Pagina: 1
Acties:

• keet1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-08-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop met onderstaande eisen:
- minimaal i5
- SSD voor OS
- aparte schijf voor opslag van 1 TB
- 8+ GB geheugen
- 13-15 inch
- Windows 8.1
- budget +/- 1000 euro
- 2 externe schermen aansluiten

De laptop is voor dagelijks gebruik en er hoeven niet hele zware programma's op te draaien.
Bij Dell zie ik onderstaande laptop alleen is daar geen SSD schijf bij.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop

Ik heb gezocht naar configuraties zoals de Dell en dan met SSD schijf en dan kom ik op prijzen vanaf +/- 1300 euro.

Op de laptop draait een programma voor het werk met de eis van minimaal i5 en minimaal 6 GB geheugen verder wordt de laptop vooral gebruikt voor het opslaan van foto's, muziek en internetten. Er worden geen zware games op gespeeld. De SSD schijf wil ik in de laptop omdat ik in mijn desktop het verschil heb gemerkt qua snelheid.

Onderstaande laptop icm SSD schijf lijkt aan alle eisen te voldoen
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

Kennen jullie systemen die voldoen aan de eisen?
Bvd.

Groeten, Keet1

[ Voor 22% gewijzigd door keet1 op 18-06-2014 16:19 ]

• keet1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-08-2020
De laptop pricewatch: Acer Aspire V5-573G-74508G1Takk voldoet volgens mij ook aan de eisen. Heeft een i7 processor en is nog leverbar de aii staat bij de winkels op niet leverbaar.

Weet iemand of in de takk ook een sd schijf kan?
Zijn er nog betere laptops rond dezelfde prijs?
Bvd,

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:51
Wat je sowieso kunt doen is een losse SSD kopen en een caddy, dan kan de HDD op de plek van de DVD drive. Zie namelijk de DVD drive niet terug in je eisen. Je bent dan een stuk vrijer in het kiezen.
Maar.. Ik zie staan dat deze laptop "een programma voor het werk" gaat draaien. Als je een laptop (veel) zakelijk gebruikt, denk dan ook aan grarantie (volgende-dag-thuis-repareren, verwacht dit niet van Acer maar wel bij Dell of Lenovo) en dat de baas meebetaalt. Of bij >90% zakelijk gebruikt via het werk laten regelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ShitHappens op 22-06-2014 23:32 ]

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
keet1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:45:
Op de laptop draait een programma voor het werk met de eis van minimaal i5 en minimaal 6 GB geheugen
Welk programma is dat?
Met alleen de eis dat het minimaal een i5 moet zijn, weet je nog niks.
Een i5-4200Y is toch iets compleet anders dan een i5-4690K.