Toon posts:

Glazvezel KPN vaak problemen bij joinen games(v.b Gta V AOE)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ondanks dat ik in mijn router het e.a heb uitgehaald, blijf ik nog steeds vaak verbindingsproblemen ondervinden bij bijvoorbeeld het joinen van games online. Het gaat wel via een switch naar mijn PC, maar mij is verteld dat een switch geen poorten heeft/kan tegenhouden...

Iemand enig idee hoe ik dit vervelende probleem op kan lossen (ik heb al behoorlijk veel geprobeerd)..

Bij voorbaat dank,

M.v.g,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 20:54

magneet

Magnetic enhanced

gebruik je de standaard experiabox nog? daar zijn deze problemen beend mee, probeer een eigen router te gebruiken zoals op netwerkje.com beschreven is.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 07:36
Afhankelijk van welke Experiabox hij heeft natuurlijk.

Wat je kan doen, maar is niet zonder slag of stoot is het modem echt factory default te maken. De 30/10/30 regel.

stroom erop, 30 seconden de resetknop indrukken. 10 seconden stroom eraf en dan nogmaals de reset knop 30 seconden indrukken.

Hiermee maak je het modem leeg en zal hij zichzelf opnieuw gaan installeren met de laatste software versie die KPN aanbiedt.

Ik had problemen met een Experiabox V8 en Xbox live, en sinds ik dit heb gedaan werkt alles naar behoren.

Hiermee wis je dus wel alle instellingen in het modem dus je zal alle portforwards e.d. en wifi instellingen weer opnieuw moeten instellen als je deze hebt aangepast.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.