Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Error 404 voor 1 website

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 12:30
Iedere keer als ik wil gaan naar de website:

www.disney.com

Krijg ik de volgende te zien in de url balk: www.disney.com

En op de website:

Object not found!

The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Error 404

http://www.disney.com
06/17/14 07:11:17
Apache/2.2.9 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.9 OpenSSL/0.9.8h mod_autoindex_color PHP/5.2.6

Dit krijg ik alleen te zien op mijn werklocatie, op ELK browser, thuis doet alles het weer. |:(

Proxy werkt, maar ik kan niet reageren op de website. Ik heb ook geen ander computer om het uit te testen. Wij gebruiken zowel wifi als ethernet en bij beiden krijg ik dezelfde melding.

WAT is hier aan de hand en HOE los ik het op?

[ Voor 2% gewijzigd door Lustucru op 18-06-2014 13:18 ]

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 13:54
Funny, op mijn werk vangt de proxy hem op als adult site en blocked hem.
policy issue bij jullie?

• melkislekker
Waarom wordt specifiek deze website geblockt en zijn alle andere sites beschikbaar?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:12
Het kan zijn dat je IP geblokt wordt wat je gebruikt op je werk bij die website?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 23:53
Vraag het aan de IT mensen op je werk? Wij hebben verder geen inzicht in wat ze daar voor policies hebben en of dit terecht geblokkeerd wordt. Als het voor alle browsers hetzelfde is ook na opschonen van je cookies dan heb je grote kans dat dit ergens op je werk geblokkeerd wordt of aan de website kant op IP basis.

• melkislekker
Sleepkever schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:47:
Vraag het aan de IT mensen op je werk? Wij hebben verder geen inzicht in wat ze daar voor policies hebben en of dit terecht geblokkeerd wordt. Als het voor alle browsers hetzelfde is ook na opschonen van je cookies dan heb je grote kans dat dit ergens op je werk geblokkeerd wordt of aan de website kant op IP basis.
Wij hebben geen IT mensen op de werkvloer :{

En vragen aan collega's heeft geen zin, dan denken ze dat ik alleen maar zit te surfen ipv werken :')

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:33
melkislekker schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:21:
En vragen aan collega's heeft geen zin, dan denken ze dat ik alleen maar zit te surfen ipv werken :')
Daar konden ze wel eens gelijk in hebben dan. Als ik Google op rsdnation dan krijg ik in de beschrijving van de website:
At NYC Free Tour, Jeff describes how to fuck a girl in a wheelchair in a van, and how to get your dick sucked by an old lady in the middle of the street at 230PM.
Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet, maar ik kan me voorstellen dat je baas liever niet hebt dat je hier in zijn tijd naar kijkt.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Volwassen worden. :+

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.