Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Spellen zoals Neverwinter, CoD, League of Legends en Tomb Raider. Momenteel op een 1080p scherm. Wil wel nog een keer overstappen naar 1440P
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
600 tot 700 euro, maximaal zo'n 750. Ik heb niet echt een 'limiet' maar dit zijn de richtlijnen. Ik bouw m zelf en dit is inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Windows 7 64 bit, 1080P scherm, toetsenbord, muis en boksjes. Eigenlijk alleen de PC zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel qua CPU, voor GPU heb ik geen voorkeur. Intel qua CPU omdat ik momenteel een X4 760K heb en deze is gewoon te langzaam voor Neverwinter.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil mijn PC graag stil, hij mag best wat geluid maken maar t moet niet storend zijn
Ga je overklokken?
Ooit gedaan, maar ik vind t teveel moeite voor die paar FPS
Hierbij mijn poging naar een lijstje:
Ik hoop dat jullie advies hebben, ik ga m vanavond (8/9 uur) bestellen!
Gamen. Spellen zoals Neverwinter, CoD, League of Legends en Tomb Raider. Momenteel op een 1080p scherm. Wil wel nog een keer overstappen naar 1440P
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
600 tot 700 euro, maximaal zo'n 750. Ik heb niet echt een 'limiet' maar dit zijn de richtlijnen. Ik bouw m zelf en dit is inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Windows 7 64 bit, 1080P scherm, toetsenbord, muis en boksjes. Eigenlijk alleen de PC zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel qua CPU, voor GPU heb ik geen voorkeur. Intel qua CPU omdat ik momenteel een X4 760K heb en deze is gewoon te langzaam voor Neverwinter.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil mijn PC graag stil, hij mag best wat geluid maken maar t moet niet storend zijn
Ga je overklokken?
Ooit gedaan, maar ik vind t teveel moeite voor die paar FPS
Hierbij mijn poging naar een lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 154,50 | € 154,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 205,42 | € 205,42 |
| 1 | NZXT H440 Wit | € 99,45 | € 99,45 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,04 | € 58,04 |
| 1 | Cooler Master VS V450S | € 64,51 | € 64,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 675,87 | |
Ik hoop dat jullie advies hebben, ik ga m vanavond (8/9 uur) bestellen!