Hallo iedereen,
Ik heb een pre-made PC gekocht bij saturn met de volgende specs:
Intel Core i7-4770 3.40 GHZ
8 GB ram DDR3
2 TB HDD
NVIDIA GeForce GTX 650 (1 GB)
450 Watt.
Medion MS-7848 Motherboard
Ik kan de meeste games gewoon goed spelen op medium en games zoals WoW op high. Zonder grote FPS drop of iets dergelijks.
Alleen bij games zoals Wildstar of BF4 Hardline is de GFX kaart gewoon niet voldoende medium lukt nog maar dan heb je al een lage FPS.
Ik zit erg gelimiteerd aan 450 watt volgens mij, ik heb ongeveer 300-350 euro over voor een nieuwe GFX kaart. Het kan niet zo grote EVGA kaart zijn aangezien die niet past in de medion case. (en kan zelf niet alles even overzetten naar een grotere case)
Graag hoor ik wat jullie advies is!
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Ik heb een pre-made PC gekocht bij saturn met de volgende specs:
Intel Core i7-4770 3.40 GHZ
8 GB ram DDR3
2 TB HDD
NVIDIA GeForce GTX 650 (1 GB)
450 Watt.
Medion MS-7848 Motherboard
Ik kan de meeste games gewoon goed spelen op medium en games zoals WoW op high. Zonder grote FPS drop of iets dergelijks.
Alleen bij games zoals Wildstar of BF4 Hardline is de GFX kaart gewoon niet voldoende medium lukt nog maar dan heb je al een lage FPS.
Ik zit erg gelimiteerd aan 450 watt volgens mij, ik heb ongeveer 300-350 euro over voor een nieuwe GFX kaart. Het kan niet zo grote EVGA kaart zijn aangezien die niet past in de medion case. (en kan zelf niet alles even overzetten naar een grotere case)
Graag hoor ik wat jullie advies is!
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!