Ik krijg net mail van KPN waarin ze beweren dat ik naar 5000 MB ga terwijl ik een sim-only heb:
Geachte heer X,
We hebben goed nieuws voor u! Per 1 juli verhogen we het aantal MB’s in uw internetbundel. Zo kunt u nog meer internetten. Deze verbetering van uw abonnement is kosteloos én blijvend.
Extra MB’s in uw internetbundel
U hebt op dit moment 2000 MB in uw internetbundel. Vanaf 1 juli verhogen wij dit kosteloos naar 5000 MB. Zo kunt u elke maand nog meer foto’s versturen via Whatsapp, filmpjes kijken op Youtube en surfen op het internet. En met de snelheid van 4G kan dit altijd, overal en zonder haperingen.
U hoeft zelf niets te doen
Deze gratis extra MB’s krijgt u automatisch vanaf 1 juli, u hoeft hier niets voor te doen. Uw nieuwe tegoed ziet u terug in MijnKPN en op uw factuur.
Waarom doen we dit?
Vanaf 1 juli vernieuwen we onze KPN Mobiel abonnementen voor nieuwe klanten. Omdat we blij zijn met u als klant, krijgt u deze extra’s natuurlijk ook!
We hopen dat u blij bent met deze verbetering van uw abonnement!
Met vriendelijke groet,
Martine Ferment
Directeur Klantenservice
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.