Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN verruimt datalimieten en verhoogt snelheid voor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het tabel staat dat Alles-in-1 Standaard een databundel van 1000 MB heeft, en dat dit 2000 MB wordt.
Dit is incorrect. De huidige bundel heeft namelijk 2000 MB. Alleen het SIM only abonnement heeft 1000 MB.

Het tabel geeft in dezen niet duidelijk aan of dat het een SIM-only of toestel abonnement betreft.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Verrek! Aangepast :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik krijg net mail van KPN waarin ze beweren dat ik naar 5000 MB ga terwijl ik een sim-only heb:

Geachte heer X,

We hebben goed nieuws voor u! Per 1 juli verhogen we het aantal MB’s in uw internetbundel. Zo kunt u nog meer internetten. Deze verbetering van uw abonnement is kosteloos én blijvend.

Extra MB’s in uw internetbundel
U hebt op dit moment 2000 MB in uw internetbundel. Vanaf 1 juli verhogen wij dit kosteloos naar 5000 MB. Zo kunt u elke maand nog meer foto’s versturen via Whatsapp, filmpjes kijken op Youtube en surfen op het internet. En met de snelheid van 4G kan dit altijd, overal en zonder haperingen.

U hoeft zelf niets te doen
Deze gratis extra MB’s krijgt u automatisch vanaf 1 juli, u hoeft hier niets voor te doen. Uw nieuwe tegoed ziet u terug in MijnKPN en op uw factuur.

Waarom doen we dit?
Vanaf 1 juli vernieuwen we onze KPN Mobiel abonnementen voor nieuwe klanten. Omdat we blij zijn met u als klant, krijgt u deze extra’s natuurlijk ook!

We hopen dat u blij bent met deze verbetering van uw abonnement!

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.