Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ISDN bellen en gebeld worden met PC

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14
Ik heb een telefoon op mijn bureau met nummerweergave, ik heb een CRM systeem met al dit nummers, maar als ik gebeld wordt zie ik niet wie het is en als ik bel moet ik het nummer van het scherm overtypen op de telefoon.

Is er een vriendelijke manier om de PC de belopdracht te geven (eventueel het bellen volledig met de pc af te handelen) en ook op de PC te zien vanaf welk nummer er gebeld wordt?

De koppeling met CRM is vers 2.

We gaan niks met de centrale doen, dus alle aanpassingen moeten "client side" gebeuren.

Wat heb ik hier voor nodig? Type modem waarmee ik voicegesprekken kan voeren? Software?

Ik kom er niet uit als ik hierop ga zoeken op google, dus misschien dat iemand met ervaring mij dit uit kan leggen.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Hangt een beetje van je toestel af volgens mij, maar als die TAPI ondersteunt kun je volgens mij in ieder geval vanaf je PC een nummer draaien. Ik heb dit in ieder geval zien werken op telefoons die via USB op de PC waren aangesloten.

Je zal dus moeten kijken of je toestel een TAPI driver voor Windows heeft en die gaan gebruiken. En je CRM systeem zal het denk ik ook moeten ondersteunen.

[ Voor 25% gewijzigd door urk_forever op 17-06-2014 11:35 ]

Hail to the king baby!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 21:32
Heb je maar één pc, dan is de ISDN lijn een dure optie. Je kunt dan beter naar hosted gaan, eventueel met crm intergratie.

Pm me maar als meer info of een demo wilt.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14
Het gaat niet om een pc. We zitten met 20 man van verschillende bedrijven in het pand. Ingrijpen op de centrale gaat niet gebeuren. Wel wil ik de oplossing testen voor 1 pc en evt daarna uitbreiden. We zullen blijven bellen zoals we dat nu doen.

Ik zal eens gaan zoeken naar ISDN toestellen met USB en tapi driver. Heb je daar een voorbeeld van urk_forerver? Ben het nog niet tegengekomen