Toon posts:

Actieve subwoofer van maximaal 500 Gulden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een goede actieve subwoofer van rond de 500 gulden. De lokale Audioboer had maar 2 modellen, een Kenwood en een Sony, beide van 100 Watt.

Ik vind het uiterlijk absoluut niet van belang, evenals het aantal Watt. Als de geluidskwaliteit maar goed is.

Hebben jullie suggesties ?

Verwijderd

2e hands REL of JBL

Verwijderd

Topicstarter
Hum, nee, ik heb toch liever iets nieuws. Alhoewel die JBL boxjes die aan m'n computertje hangen, behoorlijk goed bevallen.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:38

Sharky

Skamn Dippy!

Op zondag 10 juni 2001 21:38 schreef -polle- het volgende:
Hum, nee, ik heb toch liever iets nieuws. Alhoewel die JBL boxjes die aan m'n computertje hangen, behoorlijk goed bevallen.
ik dat je je beter een 2e hands REL kunt regelen dan een nieuwe sony

This too shall pass

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 21:38 schreef -polle- het volgende:
Wat wil je nou kwaliteit of iets nieuws? Ik wil ook goed spul, maar voor iets al een goede laptop heb ik gewoon geen 6000+ piek over, en heb ik dus voor een goede 2000 gulden een goede gekocht, en dat boeit me echt niet, goed=goed.

Je luistert zo'n 2e hand sub, je zoekt even naar krasjes ed. en als je die niet ziet, waarom zou je dan ruim 500 meer uit gaan geven voor een, even goede, nieuwe?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 21:47 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

ik dat je je beter een 2e hands REL kunt regelen dan een nieuwe sony
Dan zal ik eens even kijken op Ibazar.nl o.i.d.

Waarom is Sony trouwens zo slecht dan ? Ik las laatst in HIV, HTV, of hoe dat blad ook heet, dat een Sonysetje nog vrij aardig was, vooral om de popsound goed uit de verf te laten komen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 21:53 schreef MREn het volgende:

Je luistert zo'n 2e hand sub, je zoekt even naar krasjes ed. en als je die niet ziet, waarom zou je dan ruim 500 meer uit gaan geven voor een, even goede, nieuwe?
Nou, het is een feit dat ik nogal onervaren ben op het gebied van audio, ik weet dan ook niet wat voor een gebreken een subwoofer kan hebben, en alleen krasjes kijken lijkt me wat simpel. Bovendien heb ik ook graag wat garantie.

Verwijderd

Om even terug te komen op sony-speakers: Ik heb zelf een berg sony-app. staan in dit hok van me, voor duizenden guldens, maar geen sony-speakers, die zijn echt zo slecht, dat wil je niet weten. Ik heb ze oa vergeleken met die horrel-JBL's die ik nu heb, die waren minder dat de helft van de prijs van die Sony's en die klonken echt veel beter...

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 21:55 schreef -polle- het volgende:

[..]

Dan zal ik eens even kijken op Ibazar.nl o.i.d.

Waarom is Sony trouwens zo slecht dan ? Ik las laatst in HIV, HTV, of hoe dat blad ook heet, dat een Sonysetje nog vrij aardig was, vooral om de popsound goed uit de verf te laten komen.
sony maakt best aardige middeklasse audio-apparaten...maar voor speakers moet je echt niet bij hun zijn...

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:38

Sharky

Skamn Dippy!

Op zondag 10 juni 2001 22:13 schreef MREn het volgende:
Om even terug te komen op sony-speakers: Ik heb zelf een berg sony-app. staan in dit hok van me, voor duizenden guldens, maar geen sony-speakers, die zijn echt zo slecht, dat wil je niet weten. Ik heb ze oa vergeleken met die horrel-JBL's die ik nu heb, die waren minder dat de helft van de prijs van die Sony's en die klonken echt veel beter...
ik heb wel een stel sony speakers (ja ben geen audiofanaat ofzo) en zo slecht zijn ze ook weer niet, achteraf had ik beter andere kunnen kopen voor275 gulden per stuk maar ik ben nog redelijk tevreden. als ik vergelijk met veel duurdere zijn ze nog best om aan te horen

This too shall pass

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik zou F100,- meer uittrekken en bij Richersounds de Paradigm PDR10 kopen, dies actief met 10" woofer en komt tot 27Hz DIN (-3dB). Kwaliteit is standaard Paradigm, voor dat geld prima. En voor dat geld is het een bruut frequentiebereik.

Kost F599,-

Link:
http://www.paradigm.ca/Website/SiteParadigmProduct/PModels/SubWoofers/pdr10.html

ff offtopic: He sharky, dat wijf van jou Icon, komt mij verdacht bekend voor. Is dat niet die ene van Stunts, dat oude racespel wat toen een revolutie was? (1e 3D race spel). Van de goede ouwe tijd???

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 10:15 schreef Yokozuna het volgende:
Ik zou F100,- meer uittrekken en bij Richersounds de Paradigm PDR10 kopen, dies actief met 10" woofer en komt tot 27Hz DIN (-3dB). Kwaliteit is standaard Paradigm, voor dat geld prima. En voor dat geld is het een bruut frequentiebereik.

Kost F599,-

Link:
http://www.paradigm.ca/Website/SiteParadigmProduct/PModels/SubWoofers/pdr10.html
Kijk eens aan, dat lijkt me best aardig.
Pagina: 1