Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hey,

Wat ik me al een tijdje afvraag; waarom staat Wordfeud (en andere apps) zo lang/al jaren in de top 5 van best verdienende apps?
Ik vind dit interessant omdat Wordfeud blijkbaar iets heeft waardoor mensen het blijven spelen?
Maar er zijn ook miljoenen (ok, 90% junk) andere games.

Ben zelf ook bezig met een mobile game, dus ik wil de x-factor zeker proberen in mijn game op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:06
Je speelt het tegen elkaar en als je verliest kan je eenvoudig revanche nemen. spellen die je alleen speelt of altijd tegen onbekenden hebben dit niet of minder, waardoor het sneller gaat vervelen.

de kracht is dus dat je makkelijk tegen bekenden kan spelen en eigenlijk vanzelf een nieuw potje start.

Daarnaast is het bij deze game zo dat je het op je eigen moment kan spelen en niet hoeft af te spreken om op een bepaald tijdstip online te zijn. Je hoeft je nooit te haasten en je kan op elk gewenst moment eventjes spelen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Je hebt een bijna oneindig aantal mogelijkheden, er zijn zoveel woorden. Ik kan wel begrijpen waarom het steeds weer leuk blijft voor bepaalde mensen.

Vind er overigens zelf weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 18:25
Popularity begets popularity. Vele mensen kijken enkel naar de apps in de toplijsten of met de hoogste rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Enai schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:20:
Popularity begets popularity. Vele mensen kijken enkel naar de apps in de toplijsten of met de hoogste rating.
Das een interessante.
Ik heb inderdaad ooit een artikel gelezen over hoe belangrijk het is dat je app bij lancering geboost wordt.
Dat je all-out moet gaan met marketing, hyping, etc om z.s.m. in de toplijsten te komen, dan pakt het grote publiek de app pas echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat hoeft niet perse bij lancering, natuurlijk, kijk maar naar Flappy Bird, dat stond al 2 jaar erin voor het populair wordt.

Maar als het een multiplayer-game is, zoals Wordfeud, dan is een bepaalde critical mass wel handig, inderdaad.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1