Voorwaarden mbt woonplaats bij test- / win-acties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Ik doe altijd graag mee met diverse test- / win-acties op Tweakers (helaas tot nu toe zonder succes), maar bij de voorwaarden zie ik nergens iets staan over de mogelijkheid tot deelname voor mensen die in het buitenland wonen (zoals ik tegenwoordig).

Wat zijn in dit geval de spelregels? Kan ik gewoon meedoen vanuit Frankrijk of heeft het geen zin? En zijn de voorwaarden anders voor acties waarbij het te testen product rouleert (zoals de meest recente uhdtv actie) ten opzichte van acties waarbij iedere gelukkige een exemplaar krijgt?

Simpele "doe mee en win X" acties zijn wat mij betreft minder een issue, want daarvoor zou ik altijd een NL adres van familie op kunnen geven als buitenland-verzending niet mogelijk is. Ik ben vooral benieuwd naar acties van het type "test X, schrijf review binnen 2 weken en je mag X houden" of de roulatie-tests.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Aangezien de meeste acties via de de redactie gaan, kunnen zij je waarschijnlijk het beste helpen.

Lieve Adjes => Geachte Redactie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dit lijkt me iets om over na te denken bij bijzondere acties, maar doorgaans zie ik geen belemmeringen om niet mee te kunnen doen. In het geval van een tv verzenden kan ik me voorstellen dat het niet zo handig is voor ons als je in Frankrijk woont, maar we hebben geen landen uitgesloten in die regels. Mocht je nu geselecteerd worden, dan gaan we er gewoon voor zorgen dat die tv bij jou komt :)