Monitor Gezocht

Pagina: 1
Acties:

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02 21:19
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor! Ik beschik zelf over een Retina MBP(Early 2013), de monitor zal dan ook benut worden icm. deze laptop.

Waarvoor gebruik ik de monitor:
Af en toe films/series, maar vooral voor het handig werken. Denk bijvoorbeeld aan excel files, en verschillende pdf's in combinatie met word.

Grootte:
+- 30inch.

Budget:
Maximaal 1000,- incl. btw.

Natuurlijk heb ik zelf ook al research gedaan. De ACD vindt ik vooral heel erg duur zonder heel veel te bieden de DELL P2185Q daarentegen heeft veelbelovende specs, maar een slechte review. Maar waarschijnlijk zijn er nog verschillende alternatieven beschikbaar. Ik hoor ze graag!

[ Voor 7% gewijzigd door 2fastTG op 16-06-2014 23:34 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik moet vooral denken aan een leuke IPS, het gros van de 4K schermen is een TN, en dat lijkt mij allerminst prettig werken op 30".

pricewatch: Dell Ultrasharp U3014 Zwart kan leuk zijn, is een 16:10, wat vaak als fijner wordt gezien voor tekstverwerking.

pricewatch: BenQ BL3200PT Zwart is ook leuk speelgoed, maar wellicht een wat lage resolutie voor 30", en voor die prijs heb je ongeveer 2 1440p 27" koreaanse schermen, al weet ik niet geheel zeker of je wel 2 schermen op een MBP kan plaatsen.

People as things, that’s where it starts.