Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop voor dj werk en office etc.?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kunnen jullie me helpen te kiezen. Ik twijfel momenteel tussen drie laptops, de Acer Aspire V3-772G-54208G50Mamm (784 euro bij Norrod) , de Asus X750LN-TY018H (768 euro bij Norrod) en Toshiba Satellite Pro C70-B-11F (705 euro bij Norrod).

Ik ben geen gamer maar wil hem o.a. voor Traktor en Virtual DJ gaan gebruiken. Verder het normale werk, office, internet etc. Dus een i5 cpu is voor mij voldoende denk ik.
Gewicht speelt geen rol en ik ga hem meestal thuis gebruiken. Prijs tot 800 euro.

Heb zelf al wat onderzoek gedaan en kwam erachter dat Asus en Toshiba de twee merken met de minste uitval zijn. Acer had niet zo’n beste reputatie qua degelijkheid etc. maar die schijnt nu beter te zijn.

Nadeel van de Asus vind ik dat de accu niet verwisselbaar is en dat hij een glossy scherm heeft. (een accu is na twee jaar toch wel op, kan je de laptop dan weggooien?)

Graag jullie mening en eventueel ervaring met een van deze laptops.

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Hallo,

Ik ga dit draadje in de gaten houden. Ik heb bij de 3 die jij hebt staan ook nog de Lenovo IdeaPad Z710 staan.

Over de Asus (waar mijn voorkeur naar uit gaat) heb ik het volgende kunnen vinden. De accu kan verwisseld worden en er kan zelfs een 2de harde schijf geplaatst worden (ik zal een SSD plaatsen mocht ik deze kopen). Maar een groot nadeel!!! Voor het vervangen van de accu moet het toetsenbord eraf, voor het plaatsen van de extra HDD/SSD moet zelfs het hele moederbord uit de behuizing gehaald worden.

Voor mijn doeleinde (presentaties) moet de laptop STIL zijn. De Asus moet volgens www.notebookcheck.net erg stil zijn. Op Youtube kan je vinden hoe je eventueel de accu kan vervangen en de HHD/SSD plaatsen.