Hallo, ik ben na een hoop vergelijken met een selectie laptops gekomen die naar mijn mening goed zijn voor mijn behoeften, graag jullie mening hierover. Suggesties/tips/vragen zijn welkom.
Mijn eisen:
-Laptop moet goed kunnen multitasken
-Laptop moet geschikt zijn voor een studie die ik eventueel na 6VWO doe, dus makkelijk mee te nemen (liefst 15-16inch) en een redelijke accuduur hebben.
-laptop moet lichte games zoals enkele RTS games en bijv, minecraft aankunnen
-laptop moet vooral niet snel heet worden ( een probleem waar ik mij dagelijks aan erger bij mijn huidige acer aspire 7540g < pricewatch: Acer Aspire 7540G-304G50MN >)
Wat ik dus zoek is een vervangende laptop voor mijn huidige acer (zie bovenstaande) die ik zonder al te veel moeite mee kan nemen met een budget van rond de 900 euro.
Enkele opties die ik op dit moment overweeg ( ik ben al bij de media markt geweest om de laptops qua uiterlijk, gewicht etc. te beoordelen)
keuzes geupdate: 19/6/14
1: http://www.bol.com/nl/p/a...-laptop/9200000021768030/
+ 820 euro, ruim onder budget,
+ zeer licht en dun
+ voelt stevig aan en scherm buigt/breekt niet makkelijk
- wordt helaas redelijk heet
+ ips scherm
- specs spreken voor zichzelf, de cpu is redelijk en voldoet aan mijn eisen maar het feit dat er maar één ramslotje in zit maakt eventuele toekomstige upgrades wat lastiger
-slechts één usb 3.0
-slechts één jaar garantie
2 pricewatch: Asus N56JN-CN039H
+Veel betere specs dan optie 1
-minder goed mee te nemen
-scherm is niet erg stevig en buigt/breekt snel (heb het ding in de winkel even aan wat tests onderworpen)
-0,7kg zwaarder
+ 2 jaar garantie
- 65 euro duurder dan optie 1
Topic aangepast, bedankt voor de reactie Jornv!
Mijn eisen:
-Laptop moet goed kunnen multitasken
-Laptop moet geschikt zijn voor een studie die ik eventueel na 6VWO doe, dus makkelijk mee te nemen (liefst 15-16inch) en een redelijke accuduur hebben.
-laptop moet lichte games zoals enkele RTS games en bijv, minecraft aankunnen
-laptop moet vooral niet snel heet worden ( een probleem waar ik mij dagelijks aan erger bij mijn huidige acer aspire 7540g < pricewatch: Acer Aspire 7540G-304G50MN >)
Wat ik dus zoek is een vervangende laptop voor mijn huidige acer (zie bovenstaande) die ik zonder al te veel moeite mee kan nemen met een budget van rond de 900 euro.
Enkele opties die ik op dit moment overweeg ( ik ben al bij de media markt geweest om de laptops qua uiterlijk, gewicht etc. te beoordelen)
keuzes geupdate: 19/6/14
1: http://www.bol.com/nl/p/a...-laptop/9200000021768030/
+ 820 euro, ruim onder budget,
+ zeer licht en dun
+ voelt stevig aan en scherm buigt/breekt niet makkelijk
- wordt helaas redelijk heet
+ ips scherm
- specs spreken voor zichzelf, de cpu is redelijk en voldoet aan mijn eisen maar het feit dat er maar één ramslotje in zit maakt eventuele toekomstige upgrades wat lastiger
-slechts één usb 3.0
-slechts één jaar garantie
2 pricewatch: Asus N56JN-CN039H
+Veel betere specs dan optie 1
-minder goed mee te nemen
-scherm is niet erg stevig en buigt/breekt snel (heb het ding in de winkel even aan wat tests onderworpen)
-0,7kg zwaarder
+ 2 jaar garantie
- 65 euro duurder dan optie 1
Topic aangepast, bedankt voor de reactie Jornv!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 19:24 ]