Hallo ik heb een vraagje over het maken van een htpc, ik heb er al eens eentje gemaakt van een oude computer en daar dan openelec opgezet en dat werkt uiteindelijk best goed maar het was echt een oude computer die veel geweld maakte.
Nu wil ik dus zelf een htpc gaan bouwen met alleen openelec erop en die dan alles mooi af kan spelen waaronder ook 3d films. Ik heb zelf een beetje rond gekeken op de site en kwam op de het volgend emoederbordje met processor terecht en nu was mijn vraag of dit genoeg is om bovenstaande allemaal mooi af te spelen.
Moederbord : Asus AM1I-A (pricewatch: Asus AM1I-A)
Processor : AMD Athlon 5150 Boxed (pricewatch: AMD Athlon 5150 Boxed)
Dan wil ik er nog 4 gigi geheugen in zetten en dan moet ik nog een mooi kastje zoeken maar dat zijn de minst belangrijke dingen denk ik.
Alvast bedankt voor uw hulp
Nu wil ik dus zelf een htpc gaan bouwen met alleen openelec erop en die dan alles mooi af kan spelen waaronder ook 3d films. Ik heb zelf een beetje rond gekeken op de site en kwam op de het volgend emoederbordje met processor terecht en nu was mijn vraag of dit genoeg is om bovenstaande allemaal mooi af te spelen.
Moederbord : Asus AM1I-A (pricewatch: Asus AM1I-A)
Processor : AMD Athlon 5150 Boxed (pricewatch: AMD Athlon 5150 Boxed)
Dan wil ik er nog 4 gigi geheugen in zetten en dan moet ik nog een mooi kastje zoeken maar dat zijn de minst belangrijke dingen denk ik.
Alvast bedankt voor uw hulp