Debian met Subliminal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:31
Beste Tweakers,

Ik heb een Debian server met Wheezy daarop. Ik doe door middel van Sickbeard automatisch serie's downloaden. Nu zitten hier niet altijd ondertiteling bij en wilde ik dat downloaden met subliminal.

Echter loopt het bij het laatste mis. Ik heb het wel een paar keer kunnen gebruiken, maar nu krijg ik dus foutmeldingen. Ik gebruik de versie van subliminal 0.8.0-dev.

Kan op het internet niet heel veel hierover vinden en misschien hebben jullie dit kunnen oplossen.

De foutmeldingen die ik krijg zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/bin/subliminal", line 9, in <module>
    load_entry_point('subliminal==0.8.0-dev', 'console_scripts', 'subliminal')()
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.8.0_dev-py2.7.egg/subliminal/cli.py", line 174, in subliminal
    embedded_subtitles=not args.force, age=args.age)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.8.0_dev-py2.7.egg/subliminal/video.py", line 309, in scan_videos
    videos.append(scan_video(filepath, subtitles, embedded_subtitles))
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.8.0_dev-py2.7.egg/subliminal/video.py", line 203, in scan_video
    video = Video.fromguess(path, guessit.guess_file_info(path))
TypeError: guess_file_info() takes at least 2 arguments (1 given)

Mochten jullie nog andere informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag.

Mvg,

FRGert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij is Subliminal intussen voorbij gestreefd door AutoSub Bootstrap Bill, die werkt naar mijn weten ook wat makkelijker en is met een webinterface in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:46
Ik heb nog Subliminal 0.6.4 op zo'n zelfde Wheezy machine en dat doet het nog vrij redelijk. Een hoop error/warnings, hij blijft wanhopig Bierdopje proberen, maar over het algemeen weet 'ie nog wel goed engelstalige subs binnen te halen.

Ook ik heb wel eens nieuwere versies geprobeerd werkend te krijgen, maar met weinig succes. Zonder het zelf beter te kunnen zou ik zeggen: die auteur van Subliminal maakt er een rommeltje van.

Anyway, ik ga binnenkort die tip van CptChaos proberen - thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Bedankt voor de reacties, heb de optie van CptChaos geprobeerd en die werkt wel wat beter, thanks daarvoor.

Verder ben ik blij dat ik niet de enigste ben die er problemen mee heb ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Hoe heb je 'm precies geinstalleerd? Ik heb even de website van autosub-bootstrapbill bekeken en zie geen kant-en-klare Debian packages; de Dropbox download link daar doet het niet dus meest waarschijnlijke is het maken van een code clone van Google Code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Ik zou mijn stappen hieronder even noemen:

1. Ik heb een apt-get update uitgevoerd.
2. Daarna apt-get install mercurial.
3. hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/
4. cd /autosub-bootstrapbill
5. python AutoSub.py

Dan start hij hem, maar heb een gevoel dat je er wel een script van kan maken. Dan kan je het met service autosub start/reboot/restart.

Hopelijk heb je er wat aan.

[ Voor 3% gewijzigd door FRGert op 17-06-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Dank, ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinegangster
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 22:30
voer je het script wel goed uit?

dit werkt bijv. niet bij mij:
subliminal -l en mijn_video.avi

dit wel:
subliminal -l en -- mijn_video.avi

met twee -- tussen de parameters en de naam van het bestand.

Those penguins, they sure ain't normal

Pagina: 1