Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Heb deze build samengesteld. Micro-ATX, geen overklok CPU. Moet alleen nog videokaart bij. Waarschijnlijk eerst nog MSI GTX 760 TwinFrozr die ik binnenkort doorverkoop aan m'n broer. Wat voor videokaart zal ik erin moeten doen? Of moet ik die 760 houden?

Heb wel goed budget, maar ben op zoek naar videokaart die hier het best in past, weinig bottlenecks. Is bestemd voor 1080p monitor.

Anders nog tips? Wat voor PSU wattage zou ik erin moeten doen?

Graag hoor ik het!

Edit, eindelijk lijstje goed. Moet dus nog een videokaart bij!

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690 Boxed€ 184,80€ 184,80
1Gigabyte GA-B85M-D3H€ 61,-€ 61,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB€ 90,50€ 90,50
1Cooler Master Silencio 352€ 49,-€ 49,-
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 62,95€ 62,95
1Cooler Master VS V550S€ 78,-€ 78,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 526,25

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je producten in een wenslijstje zet kun je een RML genereren, zodat je de producten gewoon in het topic hebt staan.

Voor wat betreft videokaart, wat wil je ermee doen? Als je al een 760 hebt zou ik die er gewoon insteken. Als het niet meer voldoet kun je die upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is inmiddels gelukt met producten aan het topic koppelen (toch?).

Wil hoogste settings met nieuwe games aan kunnen straks! 760 zou misschien eerst nog voldoen, maar dan is m'n build misschien beetje uit balans? Dus vraag me af of er een andere kaart mooier in past.

Eerste keer dat ik een pc samenstel, dus alle feedback is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat maakt het uit dat je build uit balans is? Upgraden kun je altijd nog.

Ik zou wel die voeding vervangen, die is veel te duur. pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 520W is meer dan genoeg voor je config, zelfs met een flinke videokaart, zolang je er niets extreems in gaat schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Maakt natuurlijk niet uit, maar ben heel benieuwd of het zo er zo allemaal kloppend uitziet en wat voor kaart hier later mooi bij zou passen. Heb je daar nog meer info voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, wat wil je ermee gaan doen? Welke games op welke instellingen that is.

[ Voor 40% gewijzigd door br00ky op 16-06-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Battlefield 4 op Ultra is het streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt een beetje aan je budget. Games zijn voor een groot deel afhankelijk van de GPU, en een i5 is snel zat voor de meeste zaken. dus hoe groter je budget, hoe dikkere kaart je erin kunt prikken.
Hangt natuurlijk ook nog af van de resolutie en settings.
Pagina: 1