Wil graag mijn laptop gaan vervangen met een fatsoenlijke PC, aangezien ik toch mijn laptop nooit ergens mee naar toe neem. Het moet een all-round systeem gaan worden, waar ik onder andere een TV en een Dell monitor op aan wil sluiten en mee wil gamen. Ook moet het geheel zo future-proof mogelijk zijn. Ik ga er niet mee overklokken en ik acht de kans ook vrij klein dat ik ooit een tweede videokaart in het systeem zal doen.
Ik betaal graag meer voor kwaliteit en de CPU moet Intel zijn en het moederbord een Asus, tenzij iemand met een heel goed argument komt om dat niet te doen. Aangezien het systeem ook vaak staat te idlen waarschijnlijk wil ik het energievebruik in de gaten houden.
Waarom die Asus Dual-Deluxe? Omdat die WiFi, BT 4.0, goede audiochip etc. aan boord heeft.
Wat vinden jullie hiervan? Vooral die videokaart is niet lang over nagedacht... Geen idee wat slim is. Omdat ik op het moment weinig game, is het misschien slimmer een goedkopere videokaart te kiezen en die volgend jaar te upgraden? Dank alvast voor het meedenken.
Ik betaal graag meer voor kwaliteit en de CPU moet Intel zijn en het moederbord een Asus, tenzij iemand met een heel goed argument komt om dat niet te doen. Aangezien het systeem ook vaak staat te idlen waarschijnlijk wil ik het energievebruik in de gaten houden.
Waarom die Asus Dual-Deluxe? Omdat die WiFi, BT 4.0, goede audiochip etc. aan boord heeft.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 184,80 | € 184,80 |
| 1 | Asus Z97-DELUXE | € 219,40 | € 219,40 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,85 | € 272,85 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB | € 122,90 | € 122,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 81,65 | € 81,65 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 131,04 | € 131,04 |
| 1 | Corsair RM550 | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 91,92 | € 91,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.190,56 | |
Wat vinden jullie hiervan? Vooral die videokaart is niet lang over nagedacht... Geen idee wat slim is. Omdat ik op het moment weinig game, is het misschien slimmer een goedkopere videokaart te kiezen en die volgend jaar te upgraden? Dank alvast voor het meedenken.