Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lui,

Ik heb een Sony Xperia S.
Gisteren, na het verlaten van een groepsgesprek, kreeg ik opeens het bericht dat m'n whastapp gespreksgescheidenis corrupt is en of ik een backup wilde herstellen. Dus gedaan, geen resultaat. Whatsapp eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Deed het even. Maar na een tijd, of als ik op dat verlaten groepsgesprek dat nog steeds in mijn lijst staat klik, dan krijg ik een ''Whatsapp reageert niet meer'' melding en als ik daarna whatsapp opstart, dan krijg ik weer dezelfde ''Gespreksgeschiedenis is corrupt. Backup herstellen?'' melding.

Android 4.1.2 overigens.

Iemand?

Groet,

Sam

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Enige advies wat ik je kan geven is whatsapp eraf en dan het mapje Whatsapp verwijderen en dan weer opnieuw installeren. Bij elke herinstallatie zoekt whatsapp automatisch de backup op om te herstellen, elke 04:00 uur word een backup gemaakt.. Raakt de boel dan corrupt dan kan je alleen maar alles van whatsapp verwijderen en opnieuw beginnen.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Blijf de boel corrupt raken dan is je opslag mogelijk niet meer consistent.

Het is overigens nogal not done om 3 uur later alweer je topic te kicken, heb geduld :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:
Blijf de boel corrupt raken dan is je opslag mogelijk niet meer consistent.
Heb maar gewoon whatsapp opnieuw geïnstalleerd voor de duizendste keer en de backup achterwege gelaten. Geen foutmeldingen gehad tot nu toe.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Is dat ook weer opgelost :)

Volgende keer niet je topic binnen 24 uur kicken, nergens voor nodig en het zal je dan waarschijnlijk een slotje of waarschuwing opleveren.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1