Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp aankoop laptop

Pagina: 1
Acties:

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:06
Hallo tweakers,

Ik heb een vraag voor jullie.
Kunnen jullie mij helpen met een goeie laptop.
Ik zoek een laptop met een i5 of i7 met SSD en standaard videokaart of een goedkope video kaart erin. (Als het kan een voorbeeld met een i5 en een i7)
Hoofdzakelijk gericht om de laptop snel te laten lopen d.m.v. i5 of i7 + een ssd.
Prijs is tussen de 500-1000 euro ong.
Laptop word wel meegenomen.
Geen voorkeur aan merken.
Alvast bedankt !

[ Voor 11% gewijzigd door Galukon op 16-06-2014 18:41 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat ga je met de laptop doen? Welke laptops heb je zelf zoal gevonden met de pricewatch die je wat lijken?
Is er een bepaalde resolutie die je graag minimaal zou willen hebben?

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 19:47
Waarom maakt je niet even gebruik van de pricewatch? Je klikt hier heel makkelijk aan wat je wensen zijn en zie daar, het resultaat. Nog even vergelijken and off you go :)

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:06
Ik kan er niet makkelijk een i7 of i5 aangeven moet ze allemaal aanklikken en dan weet ik nog niet of ik een goeie heb, dacht jullie hebben er meer verstand van.
Iemand die ik ken wil een goeie laptop hebben voor verschillende applicaties.
Heb nog niet precies over gehad wat ie wil maar ik was alvast even aan het kijken

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dannyger97 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:53:
Ik kan er niet makkelijk een i7 of i5 aangeven moet ze allemaal aanklikken en dan weet ik nog niet of ik een goeie heb, dacht jullie hebben er meer verstand van.
We hebben er ook wel verstand van, wij weten alleen niet wat jij wilt of zoekt. ;) Je vraagt ons om advies en we hebben daarvoor informatie nodig van jou om jou op een juiste manier te kunnen adviseren. Dit is geen afhaalloket. ;)
Iemand die ik ken wil een goeie laptop hebben voor verschillende applicaties.
Wat voor applicaties zijn dat dan? Is dat simpel wat internetten, of bijvoorbeeld gamen, wat werken in Office of misschien wel in Matlab of CAD-pakketten? Dat maakt nogal wat uit voor de specificaties die je zoekt bij de laptop, omdat alle games, Office programma's en programma's als Matlab of CAD-pakketten nogal wat andere eisen stellen aan de hardware. ;)
Heb nog niet precies over gehad wat ie wil maar ik was alvast even aan het kijken.
Kijk dan eerst even wat diegene wilt en ga niet lukraak alvast maar wat rondkijken. Het verstandigste is eerst om een lijstje met eisen en wensen op te stellen en vervolgens daar op te gaan zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2014 18:58 ]

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 19:47
OK, welke generatie i5 of i7 wil je?

Wat ga je ermee doen? Ga je puur internetten en office met een online spelletje, of wil je Battlefield 4 erop spelen (Om maar wat te noemen).

Ga je misschien video of photo editen?

Dat zijn allemaal dingen die we moeten weten voordat we je uberhaut een degelijk advies kunnen geven.
Pagina: 1