Op het bureau of op de grond? =p

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jullert
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09-2024
Hallo allemaal, ik wist niet precies of het topic hier goed staat maar anyway: pc op de grond of op het bureau? dit is mijn setup atm:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QSI9tsj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BB1yVkD.jpg
dit is hoe het eruit ziet onder het bureau:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xKmn5eD.jpg
zoals je ziet zit er een verwarming achterin, nu wil ik mijn pc misschien daar neerzetten maar dan 20 cm er vanaf. zal de verwarming wanneer deze aanstaat mijn pc beschadigen? wat denken jullie\'op het bureau laten staan of op de grond neerzetten? het liefst heb ik dat laatste maar als het op een of andere manier niet echt goed zal zijn dan laat ik het =p

[ Voor 9% gewijzigd door jullert op 16-06-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-06 01:31
je moet even bij de plaatjes ".jpg" erachter zetten. nu zijn ze neit direct zichtbaar

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jullert
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09-2024
beun92 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:22:
je moet even bij de plaatjes ".jpg" erachter zetten. nu zijn ze neit direct zichtbaar
oke bedankt ik wijzig het even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyle98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-03 07:59

Kyle98

Kyle

In jouw geval maakt het niet veel uit, het is net wat je lekkerder vind, als je last van het geluid hebt zet je hem op de grond.

I7-10700F / KFA2 GALAX GeForce GTX 1080 EXOC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Als het goed is wordt de koude lucht sowieso niet daar aangezogen. Het kan wel een negatief effect hebben op je temps, maar dat zal op zich wel meevallen. En euh, kies jij maar he, het is jouw PC en werkruimte.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:59
Sowieso zonder dat ik de foto's heb gezien lees ik al 2x een 'niet doen'.... ik zal de pc kast niet in de buurt van de verwarming zetten, dan wordt je pc absoluut altijd (een stuk) warmer als de verwarming aan staat. Tweede punt is dat ik een pc in principe nooit op de grond zal zetten omdat je vanaf de grond meer stof in het systeem zal krijgen. Dat verschilt uiteraard per huishouden, de ene is wat properder dan de ander, maar het maakt hoe dan ook uit voor de hoeveelheid stof dat je systeem aantrekt.

Nu eventjes naar de foto's gekeken dan zou je eventueel de kast nog daar rechts tussen de poten kunnen plaatsen als je perse op de grond wilt, daar zal het niet zoveel last hebben van de verwarming. De kast staat daar alleen wel heel dicht bij je voeten, ik weet niet of je erg beweeglijk bent achter je bureau? ;) In mijn persoonlijke geval zal het geen optie zijn want dan krijgt de kast absoluut een paar keer een schop tijdens een wild potje gamen... als ik het vanwege geluid oid dan toch daar zal plaatsen, dan zal ik de kast denk ik op een plank aan de muur zetten zo'n 30cm van de vloer, uit de weg van mijn voeten en het scheelt alweer met stof.

Heel kort: het kan op de grond, maar ik zal het persoonlijk niet zo snel doen om bovengenoemde redenen.
Pagina: 1