Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
Hallo tweakers;

Sinds dit weekeind krijg ik geen keuze menu meer uit welke/met welke app ik een afbeelding wil selecteren om bijvoorbeeld te delen. In plaats daarvan krijg ik het volgende scherm te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sjKzSLz.png

Kan iemand mij vertellen welke app dit is; ik probeer het uit te zetten dat hij altijd deze app opent.
Het lijkt erop dat ik per ongeluk een app default gemaakt heb; maar deze lijst heb ik leeggegooid en het probleem blijft bestaan. Daarna nog een aantal apps disabled zodat hij deze niet meer mag opstarten, maar ik heb hem nog niet te pakken.

Dit is best irritant aangezien een aantal (image)share apps crashen op de foto's die je geselecteerd heb via deze app. Kennen jullie deze app, of hebben jullie er sinds kort ook last van?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:35
Het lijkt op het standaard Downloads-scherm van Android 4.4. Als je wil weten welke app het is, ga je naar je Multitask-scherm, houd je je vinger ingedrukt op de app die open staat zodat je bij App-info komt, en vanuit daar doe je 'Standaardwaarden wissen' (zoals hieronder, voor een andere mogelijkheid om dat te doen).

En als je die standaardinstellingen wil resetten dan moet dat bij Apps -> Alle apps -> Downloads bijvoorbeeld, en dan Standaardwaarden wissen.

[ Voor 55% gewijzigd door maarud op 16-06-2014 17:39 ]

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
Ik snap wat je bedoeld, maar zoals gezegd heb ik alle default apps al een keer gewist. Daarna heb ik nog een keer alle verdachte apps apart doorgekeken of ze nog als standaard waren aangemerkt.

Het gaat hier om een HTC one (m7) met Android 4.4.2. Ik heb van t-mobile pas laat deze update gehad; in eerste instantie dacht ik niet dat het meegekomen was met de update, maar nu begin ik er wel aan te twijfelen. Is er met 4.4 een uniforme app/UI gekomen voor het kiezen van een bestand? Ik ga dit even uitzoeken.