Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Facebook "Waiting for fbstatic

Pagina: 1
Acties:

• Raigara
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-07 18:37
Hallo,

ik weet niet of dit het goede subforum is maar dit leek me de beste plek.
Sinds een paar weken heb ik als ik op facebook wil gaan of de page refresh dat dit schrikkelijk lang duurt.
Terwijl dit probeert te laden staat er onderin mijn Chrome Waiting for fbstatic-a.akamaihd.net en dit duurt soms verschrikkelijk lang voordat ik weer de pagina kan laden.
Op andere webpages kan ik dan namelijk nog wel komen.
Graag zou ik weten of dit iets is waar ik iets aan kan doen of het gewoon een probleem met facebook is.

Geprobeerde fixes:
Chrome resetten, werkte niet.
DNS flush, werkte niet.
Modem reset, werkte niet,
router reset, werkte niet (maar nog niet helemaal zeker of deze router goed werkt).
Avast virus scan, niks uitgekomen.
MBAM scan, ook niks uitgekomen.
Alle browse gegevens gewist (cookies, history, etc etc) ook geen resultaat

Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen want dit begint zeer irritant te worden.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

(edit: meer informatie tegevoegt)

[ Voor 10% gewijzigd door Raigara op 16-06-2014 12:33 ]

Verwijderd

Ook alle plug-ins en extentions van je browser uitgezet ( Bijv: Ghostery/ Adblock )?

• Raigara
Ik heb alleen Adblock, ik heb geprobeerd met Facebook te whitelisten werkte ook niet, daarna helemaal uitgezet en dit bleek ook niet te werken. zal het voor de zekerheid nog eens proberen.

Verwijderd

Wat je ook nog zou kunnen proberen is Booten in Safe mode met netwerk ondersteuning en dan kijken of het dan wel werkt , misschien is er een of ander programma dat aan het bokken is.

• Raigara
Het rare is: ik heb het ook op mijn laptop en daar staat zo goed als niks op.
Beneden op de PC doet het dan wel goed, maar die is op mijn moeders chrome account ingelogt.
En ik kan mij zo ook niet voor de geest halen welk programma dit zou blocken.
Meestal draai ik alleen Skype, Steam, Hamachi en Avast draait dan nog op de achtergrond.

Verwijderd

Het zou Avast kunnen zijn, even safe mode checken en dat weet je het zeker :)

• Raigara
Bedankt voor de snelle reacties, ik zal nog even wat dingen testen onderandere ook de suggestie voor safemode.
Ik zal wel bericht terug doen als ik meer weet.
Pagina: 1