Hallo,
ik weet niet of dit het goede subforum is maar dit leek me de beste plek.
Sinds een paar weken heb ik als ik op facebook wil gaan of de page refresh dat dit schrikkelijk lang duurt.
Terwijl dit probeert te laden staat er onderin mijn Chrome Waiting for fbstatic-a.akamaihd.net en dit duurt soms verschrikkelijk lang voordat ik weer de pagina kan laden.
Op andere webpages kan ik dan namelijk nog wel komen.
Graag zou ik weten of dit iets is waar ik iets aan kan doen of het gewoon een probleem met facebook is.
Geprobeerde fixes:
Chrome resetten, werkte niet.
DNS flush, werkte niet.
Modem reset, werkte niet,
router reset, werkte niet (maar nog niet helemaal zeker of deze router goed werkt).
Avast virus scan, niks uitgekomen.
MBAM scan, ook niks uitgekomen.
Alle browse gegevens gewist (cookies, history, etc etc) ook geen resultaat
Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen want dit begint zeer irritant te worden.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
(edit: meer informatie tegevoegt)
ik weet niet of dit het goede subforum is maar dit leek me de beste plek.
Sinds een paar weken heb ik als ik op facebook wil gaan of de page refresh dat dit schrikkelijk lang duurt.
Terwijl dit probeert te laden staat er onderin mijn Chrome Waiting for fbstatic-a.akamaihd.net en dit duurt soms verschrikkelijk lang voordat ik weer de pagina kan laden.
Op andere webpages kan ik dan namelijk nog wel komen.
Graag zou ik weten of dit iets is waar ik iets aan kan doen of het gewoon een probleem met facebook is.
Geprobeerde fixes:
Chrome resetten, werkte niet.
DNS flush, werkte niet.
Modem reset, werkte niet,
router reset, werkte niet (maar nog niet helemaal zeker of deze router goed werkt).
Avast virus scan, niks uitgekomen.
MBAM scan, ook niks uitgekomen.
Alle browse gegevens gewist (cookies, history, etc etc) ook geen resultaat
Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen want dit begint zeer irritant te worden.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
(edit: meer informatie tegevoegt)
[ Voor 10% gewijzigd door Raigara op 16-06-2014 12:33 ]