Hallo,
Ik wil graag een Mini-ITX build gaan bouwen, hier wil ik Hackintosh op gaan draaien.
Ik heb het al een keer eerder gedaan, maar dat was een tijdje geleden, en toen moest ik elke keer -v -x of iets in die richting intypen, en usekernelcache=NO, etc.
Graag zou ik Mavericks willen draaien, maar als hij eenmaal geïnstalleerd is wil ik niet elke keer dat hij met die problemen komt...
Hij moet gewoon echt functioneren als een echte MAC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HACKINTOSH gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Hoopte in de richting van de €600 +/- zit niet op €50,- vast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
2x monitoren, samsung LS24B150BL LED
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gehele desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor processor: Intel, moederbord: Gigabyte (werkt goed met hackintosh), voor de rest niet echt merkvast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst zo klein mogelijk, en geluidsloos (passieve videokaart bijv.)
Ga je overklokken?
Nee
Mijn eigen samenstelling:
Graag hoor ik van jullie reactie's op deze samenstelling.
Ik wil graag een Mini-ITX build gaan bouwen, hier wil ik Hackintosh op gaan draaien.
Ik heb het al een keer eerder gedaan, maar dat was een tijdje geleden, en toen moest ik elke keer -v -x of iets in die richting intypen, en usekernelcache=NO, etc.
Graag zou ik Mavericks willen draaien, maar als hij eenmaal geïnstalleerd is wil ik niet elke keer dat hij met die problemen komt...
Hij moet gewoon echt functioneren als een echte MAC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HACKINTOSH gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Hoopte in de richting van de €600 +/- zit niet op €50,- vast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
2x monitoren, samsung LS24B150BL LED
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gehele desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor processor: Intel, moederbord: Gigabyte (werkt goed met hackintosh), voor de rest niet echt merkvast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst zo klein mogelijk, en geluidsloos (passieve videokaart bijv.)
Ga je overklokken?
Nee
Mijn eigen samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 154,50 | € 154,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H87N-WIFI | € 97,50 | € 97,50 |
| 1 | Asus GT640-DCSL-2GD3 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D1609ES2LX0CEU | € 60,65 | € 60,65 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 48,55 | € 48,55 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 113,96 | € 113,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 591,06 | |
Graag hoor ik van jullie reactie's op deze samenstelling.