Ik heb een Abit kt7a en een TB 1200 AXIA en nog wat andere rommel in m'n peecee.
Nou heb ik de TB al overgeklockt naar 1333mhz zonder voltage verhoging. Toch kom ik er niet helemaal uit!(en ik wil 1400mhz bij de opstart zien;))
Ik moet dus mijn voltage verhogen en daar heb ik 2 vraagjes over:
-er zijn 2 soorten voltage's die ik kan veranderen in mijn softmenu3, namelijk corevoltage (1.75 standaard) en I/O voltage (standaard 3.40v).
Maar euh... Wat is dat "I/O voltage eigenlijk"?
-Mijn 2de (en meest belangrijke vraag) is
wat moet ik voor mijn tb1200 nou instellen als voltage's?? Voor 1333mhz kan ik het gewoon standaard laten, maar wat moet ik voor bv. 1400 mhz instellen? Moet ik ook meer stroom geven voor een hogere FSB??
(die kan ik niet eens 1 mhz omhoog schroeven namelijk)
Iemand hier wat ideeen over??
Nou heb ik de TB al overgeklockt naar 1333mhz zonder voltage verhoging. Toch kom ik er niet helemaal uit!(en ik wil 1400mhz bij de opstart zien;))
Ik moet dus mijn voltage verhogen en daar heb ik 2 vraagjes over:
-er zijn 2 soorten voltage's die ik kan veranderen in mijn softmenu3, namelijk corevoltage (1.75 standaard) en I/O voltage (standaard 3.40v).
Maar euh... Wat is dat "I/O voltage eigenlijk"?
-Mijn 2de (en meest belangrijke vraag) is
wat moet ik voor mijn tb1200 nou instellen als voltage's?? Voor 1333mhz kan ik het gewoon standaard laten, maar wat moet ik voor bv. 1400 mhz instellen? Moet ik ook meer stroom geven voor een hogere FSB??
(die kan ik niet eens 1 mhz omhoog schroeven namelijk)
Iemand hier wat ideeen over??