Goedendag
Ik wou graag een wat nieuwe hardware componenten aanschaffen om mij pc te upgraden voor gaming.
Ik laat hier me huidige setup zien, en daarna de nieuwe componenten die ik wil aanschaffen, en mijn vraag is dan of dat goed samen wil werken, en zo niet welke aanpassingen ik dan moet maken om et wel goed werkend te krijgen. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op high end settings
en mijn huidige setup begint het moeilijk te krijge bij nieuwe games, dus daarom wil ik me systeem upgrade om weer games op high end settings te kunne spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Tussen de 300-400 euro mag het kosten all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Moederbord: MSI X58 Pro-E (MS-7522)
Processor: Intel Core i7-920 2666.7 MHz
Behuizing: Cooler Master HAF 932
Voeding: Cooler Master Silent Pro M700
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
betere grafische kaart
meer ram geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Sapphire R9 270X 4GB GDDR5 OC DUAL-X Boost
Corsair Vengeance CML16GX3M4X1600C8 (of eventueel een goedkopere met 16gb ram)
ik wil 16gb ram omdat me 6gb ram wel is bijna volraakt, en 8gb is mischieen een optie maar aangezien prijs verschil laag is, dacht ik een 16gb ram te kunne gebruike ivm multitasken (2 dezelfde MMORPGs opstarte om met het ene character de andere te kunne helpe bijvoorbeeld)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet zo zeer, als het maar past bij me huidige voeding
Dat ik nieuwe games moet kunnen spelen op High-end settings
Ga je overklokken?
alleen de grafische kaart
Ik wou graag een wat nieuwe hardware componenten aanschaffen om mij pc te upgraden voor gaming.
Ik laat hier me huidige setup zien, en daarna de nieuwe componenten die ik wil aanschaffen, en mijn vraag is dan of dat goed samen wil werken, en zo niet welke aanpassingen ik dan moet maken om et wel goed werkend te krijgen. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op high end settings
en mijn huidige setup begint het moeilijk te krijge bij nieuwe games, dus daarom wil ik me systeem upgrade om weer games op high end settings te kunne spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Tussen de 300-400 euro mag het kosten all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Moederbord: MSI X58 Pro-E (MS-7522)
Processor: Intel Core i7-920 2666.7 MHz
Behuizing: Cooler Master HAF 932
Voeding: Cooler Master Silent Pro M700
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
betere grafische kaart
meer ram geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Sapphire R9 270X 4GB GDDR5 OC DUAL-X Boost
Corsair Vengeance CML16GX3M4X1600C8 (of eventueel een goedkopere met 16gb ram)
ik wil 16gb ram omdat me 6gb ram wel is bijna volraakt, en 8gb is mischieen een optie maar aangezien prijs verschil laag is, dacht ik een 16gb ram te kunne gebruike ivm multitasken (2 dezelfde MMORPGs opstarte om met het ene character de andere te kunne helpe bijvoorbeeld)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet zo zeer, als het maar past bij me huidige voeding
Dat ik nieuwe games moet kunnen spelen op High-end settings
Ga je overklokken?
alleen de grafische kaart
[ Voor 77% gewijzigd door warior1991 op 16-06-2014 02:22 ]