iPhone 5 duurder dan iPhone 5s?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxDragonSlayer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-09 12:53
Beste,

Ik ga een iphone 5s aanschaffen en zag dat de ene die ik wou ( zwart 16gb )op tweakers 550euro is dat is op de website aa-a.nl maar de iphone 5 (de oudere) kost daar 650 euro dezelfde versie ( zwart 16gb) hoe kan dit ?

alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door XxDragonSlayer op 15-06-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte pricing van de webshop? Niet goed gekeken? In de PW zie ik de 5 voor 513 en de 5s voor 550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
XxDragonSlayer schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:57:
Beste,

Ik ga een iphone 5s aanschaffen en zag dat de ene die ik wou ( zwart 16gb )op tweakers 550euro is dat is op de website aa-a.nl maar de iphone 5 (de oudere) kost daar 650 euro dezelfde versie ( zwart 16gb) hoe kan dit ?

alvast bedankt
Apple is gestopt met het produceren van de iPhone 5, het 'gat' wat daarbij ontstond had opgevuld moeten worden door de 5c. Alle (nieuwe) iPhone 5's die worden verkocht zijn uit bestaande voorraden die dus niet meer bijgevuld worden. Zoals dat met veel producten gaat: wat schaars wordt, wordt duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
A4553 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:31:
[...]

Apple is gestopt met het produceren van de iPhone 5, het 'gat' wat daarbij ontstond had opgevuld moeten worden door de 5c. Alle (nieuwe) iPhone 5's die worden verkocht zijn uit bestaande voorraden die dus niet meer bijgevuld worden. Zoals dat met veel producten gaat: wat schaars wordt, wordt duur :)
Blijft nog steeds onlogisch, aangezien je meer waard hebt voor een 5S als een 5 zelf ook al klopt je beredenering wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door GSOD op 17-06-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik vertrouw die webshop niet helemaal. Kijk eens bij de reviews op tweakers. Alle positive reacties zijn van leden die geen enkele andere activiteit op tweakers gehad hebben. Er staat ook een negatieve review bij. Het antwoord van de webshop hierop is echt van belachelijke kwaliteit. Informeer jezelf goed voordat je een aankoop doet!

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ook toch nog ff die reactie gelezen... en inderdaad te erg als je dat durft te antwoorden.........
Alleen daar al om zou ik nooit bij die toko bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
SirLenncelot schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:05:
Ik vertrouw die webshop niet helemaal. Kijk eens bij de reviews op tweakers. Alle positive reacties zijn van leden die geen enkele andere activiteit op tweakers gehad hebben. Er staat ook een negatieve review bij. Het antwoord van de webshop hierop is echt van belachelijke kwaliteit. Informeer jezelf goed voordat je een aankoop doet!
Sowieso altijd controleren wat de status is van een web shop, er zijn genoeg dubieuze web shops die niet hun afspraken nakomen of een slechte web support hebben.

"That's what I do. I drink and I know things."

Pagina: 1