• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10-2025
Hallo,

Ik heb de UE40F6320 net aangeschaft en wanneer ik op mijn PS4 een spel (in dit geval Watch Dogs) wil spelen gaat het licht heel erg dimmen en is het beeld erg donker. Als ik dan bijvoorbeeld op Menu druk is het beeld weer even normaal, wanneer ik op terug druk en verder wil spelen wordt het beeld praktisch gelijk weer helemaal gedimt en is het onspeelbaar. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit probleem kan oplossen? PS4 zit aangesloten via een HDMI kabel in HDMi poort 4. Alvast bedankt!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kun je het dimmen niet uitschakelen? wat zegt de handleiding hierover?

39

• Mldn
Ik heb gekeken bij de instellingen maar kon niets over dim-instellingen vinden. Het is toch uiterst vreemd dat als ik bijvoorbeeld op de Menu knop druk het beeld weer normaal wordt en wanneer ik op de Terug knop druk nadat ik op Menu had gedrukt het beeld weer gedimd wordt en dus bijna niets te zien is op de tv. Ik had gehoopt dat meerdere mensen hier eventueel problemen mee hebben gehad zodat ik het kan oplossen. Heb het ook vluchtig gegoogled maar kon ook niets vinden hierover.

[ Voor 5% gewijzigd door Mldn op 15-06-2014 22:01 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pagina 102 in de handleiding. Eenvoudig te vinden.....

[ Voor 31% gewijzigd door Fietsbel op 15-06-2014 22:04 ]

39

• Mldn
Ik zie daar niets over staan.. ?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ur4Y9a42Lkq3724vE68c3TLC/full.png

39

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

LED Motion Plus opzoeken? Dan knippert de verlichting snel om beweging beter te maken maar verlies je licht.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Mldn
Beide bedankt! Ik zal er morgen naar kijken. Hopen dat het opgelost kan worden met jullie adviezen. Verder een geweldige tv voor die prijs!
Pagina: 1