Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
De muziek app van Google.

Ik heb een vraag mbt het toevoegen van albumhoezen. Ik kom er op geen enkel manier uit.

In de Play Store zijn verschillende apps te vinden waarmee je voor een muziekalbum een hoes kan downloaden, werkt perfect. Alleen als ik muziek afspeel geen albumhoes ze zien.

Met de handleiding van Google kom ik ook niet verder, want ze verwijzen je dan naar die drie verticale stipjes, waarmee je dan in de menu kan komen en dan je informatie kan wijzigen, echter heb ik deze optie niet.

Nu weet ik niet meer een andere manier, wie kan me helpen?

Groet.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik verduidelijk even je titel :)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Heb je geen fysieke menuknop op je telefoon? Dan zijn die stipjes niet aanwezig in de app...

• Krasloos
Er is wel een mogelijkheid om op die stipjes te drukken, echter is er geen optie in het menu op de informatie te wijzigen. Raar.

• Krasloos
Niemand die een oplossing weet..?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb eenzelfde probleem, bij mij laat hij bijna overal 1 of ander Eminem cover zien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Gaat dit om muziek die je zelf hebt geüpload naar Google? Volgens mij kun je daarvan de info aanpassen op de browserversie van Play Music. Makkelijker is echter om alle metadata goed te hebben voor je uploadt. ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 16:15 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Heb je de muziek officieel gekocht via Play Music zelf, of een andere mogelijkheid, of zelf via je browser of PC gedownload? Ik gok op het laatste, dan zou je de ID3-tags handmatig moeten gaan aanpassen via je PC en daar de juiste hoezen in zetten.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
En op de PC zie je de hoesjes wel?

En als wel, welk programma gebruik je ervoor om het daar af te spelen.
Pagina: 1