Zachte stemmen in Killzone Shadow Fall

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:44

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Heren en dames.

Ik heb vandaag Killzone Shadow Fall aangeschaft, maar wat me opvalt is dat de voice dialoque heel erg laag is en verspreid word over mijn stereo speakers, de center speaker word daarin niet aangesproken.

Bij andere games gaat dit overigens wel gewoon goed.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? ik heb al op google gezocht op dit probleem, maar ik kan er niets duidelijks over vinden.

Je kunt in de instellingen van de game de stemmen op 100% zetten en de rest van de bijgeluiden wat zachter, maar ook dit help niet echt.
De game is in dolby digital gemasterd, en mijn cambridge receiver geeft DD aan, maar de stemmen zijn ver te zoeken, heel erg in de verte zeg maar.

alvast bedankt voor het meedenken

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je zelf nog meer geprobeerd om het op te lossen naast zoeken en volume instellingen? :)
Heb je bijvoorbeeld al eens geprobeerd de apparaten te herstarten? Kabels opnieuw aangesloten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:44

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Aan de kabels ligt het niet, want bij andere games komt het geluid wel goed tot zn recht.
Het spel heb ik opnieuw geïnstalleerd, ook dit helpt niet.

Uit de centerspeaker komt wel heel licht wat geluid uit, maar niet zoals in andere games zoals het moet zijn, en als ik op de receiver bij mijn instellingen kijk gaat daar volgens mij ook niets mis.

Wat wel geholpen heeft, maar niet de bedoeling moet zijn, is de output van de linker en rechter speaker zachter te zetten, en de center op stand 10, dit afgeregeld op de cambridge. Maar dat betekend als ik een film wil gaan kijken dat ik de receiver weer helemaal opnieuw af moet regelen.

Het lijkt er op dat killzone niet goed gemasterd is en waar meer mensen last van hebben als ik google moet geloven.

https://www.google.nl/?gw...ogue+killzone+shadow+fall

[ Voor 9% gewijzigd door Audione0 op 16-06-2014 09:21 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt