Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26
Helaas ben ik bij mijn vorige reis mijn Wintec WBT-202 kwijt geraakt en aangezien ik hem nergens meer kan kopen, ben ik op zoek naar een andere.

Nu is mijn oog gevallen op de I-Gotu 820 pro die als voordeel heeft dat hij een SiRF IV chipset heeft. Helaas kan je niet door middel van BlueTooth de gps status uitlezen, wat voor mij wel een must is. De I-Gotu gt-600 kan dit wel, maar die heeft als nadeel dat deze SirF III gebruikt.

Eigenlijk wil ik een combinatie van minimaal SiRF 4 en als losse GPS-ontvanger te gebruiken, maar het lijkt erop dat hier geen markt meer voor is.

Met welke hebben jullie ervaring en raden jullie mij aan?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sodela
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:43
Misschien je smartphone gebruiken? Dat is ook de reden waarom de markt gewoon verdwijnt. Alternatief kan overigens een "echte" gps zijn met bleutooth (bijvoorbeeld Garmin 600 serie). Daar kun je zelfs een kaartje op zetten zodat je de weg niet kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 29-06 12:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ik gebruik een Garmin eTrex 10 voor het loggen van mijn autoritten tijdens vakantie. Die is wel een stukkie groter dan de Wintec. Kan ook meer. Hij werkt prima op 2 AA batterijen en in de auto op een mini-usb kabel. De eTrex 20 heb ik ook en die heeft meer opties (kleurenscherm, microsd slot). Echter voor loggen is de eTrex 10 al voldoende.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 14:26
Sodela schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:06:
Misschien je smartphone gebruiken? Dat is ook de reden waarom de markt gewoon verdwijnt. Alternatief kan overigens een "echte" gps zijn met bleutooth (bijvoorbeeld Garmin 600 serie). Daar kun je zelfs een kaartje op zetten zodat je de weg niet kwijtraakt.
Mijn smartphone gaat niet een volle dag mee. En meestal zijn de losse apparaatjes een stuk beter ontvangst dan mijn Xperia Z1 :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb je een DM gestuurd :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum