Hallo,
Ik heb een Acer Aspire 1640
CPU type: Intel (R) Pentium (R) m Processor 1.73Ghz
CPU speed 1733Mhz
Hdd Model name WDC WD600UE-22HCT0
System bios versie ALviso 1219
Op deze laptop stond XP maar is omgezet naar W7.
Laptop is gecrasht
Bij het opstarten krijg ik melding Boot mgr is missing, druk alt-contr-del
Met behulp van de originele acer recovery cd's 5 stuks wilde ik her installeren.
Echter krijg ik nu de melding dat er te weinig ruimte is op de harde schijf, maar 0.1 gb.
In het bios menu kan ik nergens naar de harde schijf toe gaan om deze eventueel te activeren of enable te maken.
Na gezocht te hebben op internet was steeds het advies her installeer met de originele cds, en dat doe ik dus maar de schijfruimte blijft te weinig. maw hij ziet de harde schijf niet of hij pakt steeds de verkeerde partitie. De opstart mogelijkheden zijn via
cd-rom/dvd drive
hard drive
Floppy Devices
Network Boot
Hebben jullie zo wel genoeg informatie of moet ik nog meer vermelden?
Ik heb een Acer Aspire 1640
CPU type: Intel (R) Pentium (R) m Processor 1.73Ghz
CPU speed 1733Mhz
Hdd Model name WDC WD600UE-22HCT0
System bios versie ALviso 1219
Op deze laptop stond XP maar is omgezet naar W7.
Laptop is gecrasht
Bij het opstarten krijg ik melding Boot mgr is missing, druk alt-contr-del
Met behulp van de originele acer recovery cd's 5 stuks wilde ik her installeren.
Echter krijg ik nu de melding dat er te weinig ruimte is op de harde schijf, maar 0.1 gb.
In het bios menu kan ik nergens naar de harde schijf toe gaan om deze eventueel te activeren of enable te maken.
Na gezocht te hebben op internet was steeds het advies her installeer met de originele cds, en dat doe ik dus maar de schijfruimte blijft te weinig. maw hij ziet de harde schijf niet of hij pakt steeds de verkeerde partitie. De opstart mogelijkheden zijn via
cd-rom/dvd drive
hard drive
Floppy Devices
Network Boot
Hebben jullie zo wel genoeg informatie of moet ik nog meer vermelden?