[PS4] PSN Store: kan geen bedrag toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobmav
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-06-2018
Hoi, wie kan me helpen?

Ik kan namelijk geen bedrag toevoegen bij de PSN Store op welke manier dan ook. De helpdesk bij Sony helpt me helemaal niet verder... Even uitleggen wat ik allemaal al gedaan heb;
  • Op PS4 bij 'PSN Store > Bedrag toevoegen': na de stap 'Bent u zeker om XX euro toe te voegen?', krijg ik de melding: 'De opgeslagen creditcardgegevens zijn niet geldig. Ga naar Portemonnee en controleer de creditcardgegevens'.
Ik heb elk teken grondig nagekeken en alles klopt. Ook mijn gegevens heb ik meerdere keren gewist en opnieuw toegevoegd. M'n creditcardgegevens komen ook overeen met mijn persoonlijke gegevens (kleine letters, grote letters, 0 ipv O, etc). Toch blijf ik op deze error uitkomen.

De voorbije week heb ik al enkele mails gestuurd met de helpdesk van Sony, het enige dat ze mij konden zeggen was 'We hebben uw creditcardgegevens gewist, gelieve deze opnieuw toe te voegen'. Wel, dat heb ik dus gedaan en toch blijf ik de error krijgen... |:(

Pics: http://imgur.com/a/hsUZA#0

Iemand enig idee hoe ik dit best oplos? Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Wat dacht je ervan om geld toe te voegen met behulp van prepaid kaarten. Gaat een stuk makkelijker en je kunt die codes ook online bestellen.

Paypal/Ideal kun je nu ook gebruiken en is dus handig voor kleinere bedragen.

Misschien ligt het probleem bij je cc anders?