Raid 0 asus sabertooth 990FX disk toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Mijn vraag was of ik op mijn Asus sabertooth 990FX R2.0, Ik heb raid op mijn mobo maar vroeg mij af of ik een hdd kon toevoegen als ik al een raid heb geconfigureerd, ik heb al wat gezocht op google en in het handboek ook, maar hier staat het nergens goed op.

Verwijderd

Hoi thibautb,

Je opent nu een nieuw topic nadat ik eerder had aangeraden documentatie van je RAID controller door te nemen. Je zegt dat je 'al wat gezocht' hebt op Google, inclusief in het handboek, maar dat je niets hebt kunnen vinden.

Ik heb het echter in één zoekopdracht gevonden met de éérste link van Google. Dus bij deze gaat je topic op slot vanwege te weinig inzet. Echter, je mag mij in een DM uitleggen waarnaar je hebt gezocht en dan zal ik je uitleggen hoe ik bij mijn resultaat ben gekomen, waarin duidelijk wordt uitgelegd wat er met jouw RAID engine mogelijk is. Als je daar interesse in hebt, mag je mij een DM bericht sturen. Dat werkt zo: klik links op het pijltje vóór mijn naam, klik dan op Stuur bericht.

Hier op Tweakers.net is het noodzakelijk dat je eerst eigen inzet toont voordat je topics opent of om hulp vraagt. Het is namelijk geen helpdesk waar je 'lekker gemakkelijk en snel' antwoorden kunt krijgen. Het is bedoeld om nadat je voldoende moeite hebt ondernomen er zelf niet uit komt, ons te raadplegen. Maar wel in die volgorde dus. Hopelijk kun je hier begrip voor opbrengen.

Eerste hit in Google waarin het antwoorden te vinden is: https://encrypted.google.com/#q=amd+raid+capacity+expansion.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.